رضا شاهرودی با اشاره به حساسیت‌های دیدار پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی را پیش رو دارد چرا که الاهلی چهره جدیدی پیدا کرده و بازیکنان خوب خارجی زیادی هم خریداری کرده است اما پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر بازیکنان نکاتی را که به برانکو به آنها متذکر می‌شود را رعایت کنند می‌توانند در این مسابقه موفق ظاهر شوند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس چه نکاتی را باید رعایت کند تا در این مسابقه به موفقیت برسد اظهار داشت: بازیکنان باید در چنین مسابقاتی با تمرکز بالایی در زمین حاضر شوند و از طرفی مالکیت توپ را در اختیار بگیرند. گل نخوردن هم در این مسابقه می‌تواند برگ برنده تیم برانکو باشد تا در بازی برگشت بازیکنان با تمرکز بیشتری در کارهای هجومی وارد شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: همه بازیکنان و کادرفنی به حساسیت این مسابقه واقف هستند و امیدوارم با شناختی که کادر فنی از حریف به بازیکنان داده بتوانند مقابل الاهلی نیز مانند سایر مسابقات به برتری برسند چرا که توانایی شکست الاهلی را داریم.

شاهرودی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند در آسیا قهرمان شود، تصریح کرد: این موضوع دور از دسترس نیست البته بهتر است بازی به بازی پیش برویم. البته با توجه به شرایط حضور یک تیم ایرانی در بین چهار تیم برتر آسیا هم افتخار بزرگی محسوب می‌شود.