تیم والیبال زیر 23 سال ایران در چهارمین دیدار خود از سری رقابت های قهرمانی جهان رو در روی ترکیه قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر و با امتیازات 15 بر 12، 15 بر 9، 17 بر 15 و 15 بر 10 حریف خود را شکست دهد تا با ادامه پیروزی های خود همچنان مدعی صعود باشد.

خوان سیچلو تیم را با ترکیب روز گذشته به زمین فرستاد، به طوریکه جواد کریمی، رسول آقچه لی، سعید جواهری، اسماعیل مسافر، رحمان تقی زاده، سهند الله وردیان و اسماعیل طالبی بازی را آغاز کردند اما در همان امتیازات ابتدایی حمید حمودی جایگزین جواد کریمی شد تا ترکیب ایران شبیه به دیدار مقابل آرژانتین شود.

ایران به پیروزی در این دیدار نیاز مبرمی داشت و به همین دلیل بازیکنان با تمام تمرکز و قوای خود پا به این دیدار گذاشتند. ست های اول و دوم ترکیه حرفی برای گفتن نداشت اما در ست سوم آنها تا آستانه پیروزی هم پیش رفتند به طوریکه آنها در امتیاز 13 بر 10 دست پیدا کردند اما چند دفاع و توگیری پی در پی، ایران را برنده این ست کرد.

برتری ایران در ست چهارم هم ادامه دار بود تا در نهایت ایران با نتیجه 4 بر صفر برنده بازی باشد.

یک بار دیگر تماشاگرانی ایرانی مقیم قاهره خود را به سالن رسانده بودند و با تمام وجود در سرتاسر بازی بازیکنان تیم والیبال زیر 23 سال ایران را تشویق می کردند که به گفته سیچلو این مساله تاثیر بسیار بر بازی داشت.

تیم والیبال زیر 23 سال ایران فردا سه شنبه را استراحت خواهد کرد و روز چهارشنبه در آخرین دیدار دور مقدماتی رو در روی روسیه قدرتمند قرار خواهد گرفت.