خالد شفیعی در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در اف سی سئول کره جنوبی اظهار داشت:‌ وقتی به فوتبال کره آمدم با شرایط سختی مواجه شدم. این تیم در جریان مسابقات قرار داشت و طبیعتاً من از لحاظ بدنی نسبت به دیگر بازیکنان عقب‌تر بودم. با این حال خیلی تلاش کردم و بعد از دو هفته به میدان رفتم، اما متأسفانه یک مصدومیت بدموقع باعث شد تا مدتی از میادین دور باشم. همین موضوع مرا از ترکیب دور کرد.

مدافع ایرانی تیم فوتبال اف سی سئول در ادامه افزود: من مصدومیت را پشت سر گذاشتم و الان شرایط خوبی دارم. به هیچ عنوان برای بازی کردن ناامید نیستم و باید صبور باشم تا به هدف‌هایی که می‌خواهم برسم. اینجا همه تیم‌ها در هفته دو بار بازی می‌کنند و رقابت بین بازیکنان هم بسیار فشرده و سخت است. من هم شرایط بدی ندارم و تلاش می‌کنم تا به ترکیب اصلی برسم.

شفیعی در مورد بازی حساس تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: کره‌ای‌ها در تلاش هستند تا هرطور که شده این بازی را ببرند، ولی آنها می‌دانند که تیم ملی ایران مربی بسیار باهوش و بازیکنان توانمندی دارد. من قطعاً در این بازی طرفدار تیم ملی کشورم هستم و فکر می‌کنم ایران، کره جنوبی را شکست خواهد داد.

وی راجع به نتایج تراکتورسازی در لیگ امسال تصریح کرد: بازی‌های تراکتورسازی را دنبال می‌کنم. آنها تیم خوبی دارند و معتقدم که تراکتورسازی با یحیی گل‌محمدی روزهای خوبی خواهد داشت. تراکتورسازی تا همین‌جا هم مستحق گرفتن امتیازهای بیشتری بود.