تیم فوتبال نساجی با تغییراتی اساسی در لیگ دسته اول حضور یافت. مالکان این باشگاه به زعم خود زیرساخت‌های موجود برای صعود به لیگ برتر را فراهم کردند. استخدام کادری مجرب و مدیرانی کارنامه دار در کنار سرمایه گذاری مناسب و تامین بودن منابع مالی عمده پارامترهای لازم برای صعود به لیگ برتر است.

کادر استقلالی
فرهاد صنیعی فر شریک مهدی پرهام در باشگاه نساجی که از او می‌توان بعنوان مالک اصلی این باشگاه نام برد، تمایلات شدیدی به تیم استقلال دارد. حضور وی بعنوان مالک کافی بود تا جمع استقلالی‌ها در این باشگاه جمع شود. علی فتح الله زاده مشاور هیات مدیره، علی امیری مدیرعامل، بهرام امیری قائم مقام، مهدی پاشازاده سرمربی، فرزاد مجیدی سرپرست، محمد نیک سیرت دستیار اول و احمد کعبیان پور دستیار دوم.

انتقال تمرین به تهران
اولین تصمیم جنجالی که مسئولین این باشگاه گرفتند تا موجبات نارضایتی هواداران پرشمار این تیم را ایجاد کنند، انتقال محل تمرین از شهر قائمشهر به تهران بود. هواداران این تیم انتظار نداشتند تا بعد از سال‌ها نفس به نفس زندگی کردن با تیم محبوب شان، حالا فقط هر دو هفته یک بار این تیم را در یک مسابقه رسمی ببینند.

تغییر رنگ پیراهن
دومین تغییر اساسی در تیم نساجی شاید بیشتر از انتقال تمرین موجب بیگانه شدن هواداران این تیم با آن شد، تغییر رنگ پیراهن بود. در حالی که سالیان سال است رنگ پیراهن نساجی قرمز است و این تیم با همین رنگ در فوتبال کشور شناخته می‌شود، در اقدامی عجیب رنگ پیراهن این تیم به آبی تغییر داده شد و هواداران این تیم به هیچ وجه این اتفاق را به فال نیک نگرفتند تا از تیم محبوب شان احساس دوری بیشتری داشته باشند.

تغییر لوگو
سومین تغییر اساسی در این تیم تغییر لوگو و حذف ببر داخل آن بود. ببری که باعث شده بود هواداران نساجی تیم شان را ببر مازندران لقب بدهند حالا دیگر در لوگوی جدید این تیم دیده نمی‌شود. اتفاقی که به هیچ وجه خوشایند هواداران این تیم نیست.

تغییرات استقلالی‌ها صدای هواداران را درآورد/ رنگ نساجی آبی شد!

بنری که دردسر ساز شد
در اولین میزبانی نساجی در این فصل بنری در ورزشگاه در راستای حمایت هواداران نساجی از باشگاه خونه به خونه نصب شد که گرچه پای آن امضای کانون هواداران باشگاه بود، اما برداشت اغلب هواداران این بود که مدیرعامل باشگاه نساجی که فصل گذشته مربی باشگاه خونه به خونه بود، هنوز به این تیم عرق دارد و خواسته قلبی‌اش را به نام هواداران این باشگاه اعلام کرده است.

هواداران معترض نساجی که اعتراضات شان را در شبکه های اجتماعی ابراز می‌دارند معتقدند که نصب این بنر نه تنها در حسنه کردن روابط بین دو باشگاه خونه به خونه و نساجی و هواداران شان تاثیر مثبت ندارد، بلکه ابعاد جدیدی از تنش های فی مابین را هم باز می کند.

تغییرات استقلالی‌ها صدای هواداران را درآورد/ رنگ نساجی آبی شد!

دو تیم نساجی و خونه به خونه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول در قائمشهر به مصاف هم می‌روند. این بازی یازدهم شهریور در قائمشهر برگزار می‌شود و با توجه به سابقه تنش های موجود بین هواداران دو تیم و جو کنونی حاکم بر قائمشهر مشخص نیست در جریان این بازی چه اتفاقاتی رخ دهد.

آخرین باری که دو تیم با هم دیدار کردند فصل گذشته بود که دیدار دو تیم به دلیل درگیری شدید تماشاگران دو تیم با هم نیمه کاره ماند و هرگز هم تکلیف آن بازی مشخص نشد.