شاگردان برانکو ایوانکوویچ روز سه شنبه حساس‌ترین بازی فصل خود را برگزار می‌کنند و در صورت پیروزی به بزرگترین موفقیت یک دهه اخیر این باشگاهی ایرانی دست خواهند یافت.

آن ها امروز راهی مسقط شدند تا در این شهر و کیلومترها دورتر از سفید و سبزپوشان الاهلی میزبانی کنند! سرخپوشان پایتخت این فصل تنها در یک دیدار حمایت حداکثری هواداران را داشته‌اند و امیدوارند در صورت پیروزی بر الاهلی، العین را در نیمه نهایی حریف خود ببینند تا هم انتقام استقلال را بگیرند و هم در ورزشگاه خانگی به مصاف حریف اماراتی بروند.

پرسپولیس ۲۳ بار با سعودی ها دیدار داشته و به ۸ پیروزی و ۹ تساوی رسیدند و ۶ بار هم مغلوب شدند. حالا آن ها امیدوارند شمار پیروزی های خود را افزایش داده و در اولین رویارویی با الاهلی، خاطره خوب ثبت کنند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ امروز در حالی در فرودگاه حضور داشتند که پیراهن های طرح جدید خود را برتن کرده و به نوعی نونوار شده بودند.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز خبر از روحیه بالای قرمزهای تهران پیش از این دیدار حساس داشت. به نظر می‌رسد آن ها عزم جدی برای پیروزی و به فراموش سپردن روزهای پرحاشیه اخیر را دارند.