سهراب بختیاری‌زاده درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا، اظهار داشت: سایپا بهتر و مستحق برد بود و استقلال در شروع بازی تا دقیقه 30 خوب بود، اما در نیمه دوم ناهماهنگ عمل کرد و زور حمله کردن نداشت. شاگردان منصوریان بعد از گلی هم که دریافت کردند، چهره تیمی که بخواهد نتیجه جبران کند و یا حداقل حریفش را تحت فشار بگذارد، نداشتند.

وی افزود: استقلال با این شرایط کارش خیلی سخت است که در بالای باشد یا برای قهرمانی بجنگد. سایپا خیلی بهتر بود. به‌خصوص بعد از گلی که زد، نبض بازی را در دست گرفت و لحظات را مدیریت کرد. شاگردان دایی باز هم می‌توانستند باز هم گل بزنند. سایپا خیلی خوب بود، استقلال ناهماهنگ.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: چیزی که می‌بینم، این است که استقلال شرایطی ندارد که هوداران به قهرمانی‌اش امیدوار باشند. منصوریان با تغییر اساسی که در تیم به وجود آورد، کار خودش را سخت کرد. منصوریان سال گذشته تیم جوانی داشت و امسال هم می‌توانست با جذب سه بازیکن، اسکلت تیمی خودش را حفظ کند، نه اینکه با این همه تغییر، هماهنگی تیمش را از دست دهند. هواداران از استقلال قهرمانی می‌خواهند. باز هم می‌گویم که شاید طرفداران استقلال امسال به صبوری فصل قبل نباشند.

بختیاری‌زاده ادامه داد: استقلال مقابل سایپا ناهماهنگ بود و زور بردن نداشت. بودن جباری و چپاروف هم باعث شده بود که تیم هماهنگ شود. تیمی که قرار است قهرمان شود، یکی از شاخصه‌هایش این است که بعد از گل خوردن، از زمین بلند شود و به بازی برگردد که استقلال طور نبود. این استقلال با این شرایط نمی‌تواند قهرمان شود. منصوریان خودش کار را سخت کرد و انتظارات را بالا برد.