به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پس از اتمام فصل گذشته، دیگو کاستا توسط پیامک از تصمیم کونته در مورد خودش مطلع شد. سرمربی ایتالیایی چلسی، کاستا را در فهرست مازاد خود قرار داده بود و این موضوع خشم ستاره اسپانیایی را به دنبال داشت.

کاستا در تمرینات پیش فصل چلسی حاضر نشد و به همین دلیل 300 هزار پوند نیز جریمه شده است. هنوز تکلیف تیم بعدی او نیز مشخص نشده؛ با وجود اینکه بارها از علاقه اش برای بازگشت به اتلتیکو سخن گفته است.

کونته: به حرف های کاستا خندیدم

کاستا اخیرا در مصاحبه با دیلی‌میل از اینکه کونته با پیامک او را از جمع شاگردانش بیرون رانده بود، ابراز نارضایتی کرد و مدعی شد که چلسی با او مانند مجرم‌ها رفتار کرده و راه بازگشتش به اتلتیکو را هم مسدود کرده است.

کونته در نشست خبری بازی با تاتنهام و در واکنش به این مصاحبه کاستا گفت:« ترجیح می‌دهم به حرف های کاستا بخندم. مصاحبه او بامزه و فکاهی بود. فقط می‌توانم به شما بگویم همه آنهایی که در چلسی کار می‌کنند می‌دانند که کاستا فصل گذشته چه کار کرد.

دیگر به ادامه دادن بحث درباره کاستا علاقه‌ای ندارم. هرچه بود تمام شده، پس شما هم تمامش کنید. تنها تمرکز من روی بازی یکشنبه برابر تاتنهام است.»