چندی پیش باشگاه بارسلونا اعلام کرد که با لیونل مسی بر سر تمدید قراردادش به توافق رسیده ولی هنوز خبری از امضای آن توسط فوق ستاره آرژانتینی نیست.
 
بارسلونا تاکید کرده بود که پس از بازگشت مسی به تمرینات پیش فصل، او قرارداد جدیدش را رسما امضا خواهد کرد اما پس از گذشت بیش از یک ماه، هنوز خبری از تمدید شدن قرارداد فوق ستاره آرژانتینی نیست.
چرا مسی، امضای آخر را نمی زند؟
 
شب گذشته پپ سگورا، یکی از مدیران بارسا پس از شکست از رئال در سوپرکاپ، حاضر نشد در مورد تمدید قرارداد مسی شفاف سازی کند اما امروز ژوردی مستره، نایب رئیس بخش فوتبال بارسلونا در این رابطه گفت:« همه توافقات لازم با مسی انجام شده و منتظر تاریخی برای امضای رسمی هستیم. همه چیز سرجای خودش قرار دارد و تنها یک امضا نیاز است تا قرارداد مسی تمدید شود.
 
تمدید قرارداد لئو یک موضوع شفاف است و مدت ها درپی تحقق آن بودیم. همه چیز خوب به نظر می رسد و اگر این اتفاق نیفتد، شگفت زده خواهم شد.»
چرا مسی، امضای آخر را نمی زند؟
 
نکته جالب اینجاست که مستره همان کسی است که چند هفته پیش و پس از بروز شایعاتی مبنی بر جدایی نیمار، گفته بود:« 200 درصد اطمینان دارم که نیمار در بارسلونا خواهد ماند؛ ولی فوق ستاره برزیلی سرانجام راهی پی اس جی شد.»
 
مستره یکی از مدیرانی است که در بارسلونا به دلیل اظهارنظرهای خاصش معروف است هرچند که در این مورد به نظر می رسد که پیش بینی او درست باشد و مسی قراردادش را به زودی امضا کند.