از نظر شرایط جدولی حرف شما کاملا درست است و ما شرایطی در شان باشگاه بزرگی مثل استقلال اصلا نداریم. اما از نظر فنی پیشرفت ما کاملا قابل ملاحظه است.
او ادامه داد: من همیشه واقعیت را می گویم. ما در بازی با صنعت نفت بازی خوبی انجام ندادیم و این چیزی بود که من هم گفتم. در بازی با استقلال خوزستان واقعا موقعیت های زیادی از دست دادیم و توپ هایمان گل نشد. در بازی با تراکتورسازی که پیروز شدیم و در بازی با سایپا هم واقعا از نظر فوتبالی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.


وی افزود: در بازی با سایپا ما به جز 10 دقیقه اول کاملا جریان بازی در اختیار داشتیم. بازی کاملا دست ما بود و به جز زدن ضربات آخر ما در سایر بخش ها کارمان را خوب انجام دادیم. مشکل ما این است که نمی توانیم توپ هایمان را به گل تبدیل کنیم و در سایر بخش ها خوب هستیم. البته ما می دانستیم که سایپا مهاجمان سرعتی خوبی دارد و اگر موقعیت به آنها برسد خطرناک می شود و ما آنقدر از موقعیت هایمان استفاده نکردیم تا ضربه خوردیم. البته در این بازی مهدی رحمتی دو تک به تک خوب گرفت و این نشان می دهد که تیم علی دایی هم خوب بازی کرده است. با این حال من فکر می کنم حداقل حق ما در این بازی مساوی بود، این بدترین حالتی بود که می توانست اتفاق بیفتد.


مدیرفنی استقلال در مورد اعتراض هواداران می گوید: هواداران حق دارند از روند امتیازگیری تیم راضی نباشند ولی آنها خودشان می دانند که روند تیمی ما خوب است. آنها می بینند ما در بازی با سایپا خوب بازی کردیم. من از هواداران می خواهم زمان بدهند، صبر کنند، تیم ما از نظر بازیکنی قطعا برای قهرمانی بسته شده است و ما هم هدفی جز قرار گرفتن در این مسیر نداریم. تیم خوبی در اختیار ما است و هواداران زمان بدهند چون اهداف بزرگی داریم.


فریبا در پایان گفت: هواداران به ما زمان بدهند ما نتایج بدمان را توجیح نمی کنیم ولی تنها مشکل ما گلزنی است. شما دیدید که ما در 4 بازی اول اصلا در جریان بازی گلی دریافت نکرده ایم و این نشان می دهد شرایط خط دفاعی مان خوب است. خط هافبک ما هم خوب بازی می کنند و مطمئن باشید به زودی بدشانسی های ما تمام می شود.