مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: من قبل از شروع بازی گفته بودم که از این بازی می‌ترسم چون تیم‌های میثاقیان همیشه مقابل پرسپولیس و استقلال بسته بازی می‌کنند و با توجه به اینکه بچه‌ها 3 پیروزی‌ کسب کرده‌اند، خواه ناخواه به غرور کاذب دچار شده‌ و این موضوع باعث شد که امتیازها بین 2 تیم تقسیم شود.


وی ادامه داد: طبیعی است که بعضی از هواداران از این نتیجه ناراحت باشند ولی هفته‌های نخستین لیگ است و شرایط پرسپولیس هنوز در بهترین حالت قرار دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد طارمی گفت: مهدی بیش از حد موقعیت خراب می‌کند. طارمی باید عقب‌تر بازی کند و بعد به خط حمله اضافه شود. به نظر من کی‌روش بهترین استفاده را از مهدی طارمی انجام و او را در بهترین پست قرار می‌دهد. همان‌طور که دیده‌ایم طارمی از 2 موقعیت ایجاد شده در تیم ملی یکی را گل می‌کند ولی در پرسپولیس اینطور نیست.

فنونی‌زاده در مورد توهین هواداران پرسپولیس به مهدی طارمی و گریه این بازیکن در رختکن که حمایت بعضی از بازیکنان این تیم مانند سید جلال حسینی و محسن مسلمان را در پی داشت، تاکید کرد: دلیل این کار چیست. چرا هواداران باید به یک بازیکن توهین کنند. آن هم بازیکنی که 2 فصل آقای گل شده و هنوز هم در پیروزی‌های تیم نقش دارد.

وی ادامه داد: هواداران باید صبور باشند و گذشته را به یاد بیاورند و اآنقدر عجول نباشند. طارمی شانس کسب سومین آقای گلی را هم دارد. دست سید جلال و مسلمان و بقیه بازیکنانی که از طارمی حمایت کردند، درد نکند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عدم حضور کامیابی‌نیا در ترکیب که به تصمیم برانکو حتی روی نیمکت هم حضور نداشت، گفت: برانکو با توجه به پیروزی‌های پی در پی و بازیکنانی که در اختیار دارد نشان داده که اگر بازیکنی خطا کند او را کنار می‌گذارد مثل رضاییان. اگر پرسپولیس یک باخت بدهد برانکو مجبور است این بازیکنان را در ترکیب خود قرار دهد. به نظر من بازیکنان باید مطیع سرمربی باشند و مربی هم باید صبوری بیشتری داشته باشد.

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی