پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که تغییر سرمربی در این مقطع به صلاح این تیم نیست.

مهدی امیرآبادی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا، اظهار داشت: من استقلال را در این یکی دو سال اخیر خیلی خوب و هجومی می‌بینم، اما آخرش به این ختم می‌شود که هوادار نتیجه خوب می‌خواهد. در استقلال همه چیز عالی است و منصوریان در هر پست حداقل دو مهره خوب دارد، اما وقتی نتواند امتیاز بگیرد، همین‌ اتفاقات می‌افتد و هواداران اعتراض می‌کردند. آنها فقط برد می‌خواهند، اما کاش کمی یک صبور باشند. وقتی شاگردان منصوریان نتیجه نمی‌گیرند، صدای هواداران درمی‌آید. من قبل از آغاز فصل هم گفتم که الان همه چیز در اختیار منصوریان است و او بهانه‌ای ندارد. هواداران می‌خواهند از هفته اول تیم شان بالای جدول باشد.

وی افزود: استقلال رفته‌رفته بهتر می‌شود، مصدوم‌ها برمی‌گردد و می‌توانند بیشتر کمک کنند. امیدوارم دوباره استقلال را در بالای جدول ببینیم، چون این تیم سال گذشته هم همین‌ شرایط را داشت، اما منصوریان امسال بهانه‌ای ندارد که بگوید بازیکنانم جوان بودند یا بین آنها هماهنگی وجود نداشت.

بازیکن پیشین تیم استقلال در مورد احتمال به‌وجود آمدن تغییراتی در کادر فنی این تیم، گفت: هنوز خیلی زود است که این تصمیم گرفته شود. باید به منصوریان فرصت بدهند. مگر یحیی گل‌محمدی نبود که سه هفته در تراکتورسازی نتیجه نگرفت؟ مسئولان باشگاه تراکتورسازی به گل‌محمدی فرصت دادند و جواب اعتماد خودشان را هم گرفتند. باید به این مربیان جوان بها بدهند و سریع درباره آنها تصمیم‌گیری نکنند. تغییر سرمربی در این مقطع، اصلاً گزینه مناسبی برای استقلال نیست.

امیرآبادی در واکنش به اینکه برخی‌ها مدعی شدند جباری در دقایق پایانی بازی اعلام کرده که از زمین بیرون نمی‌آید، صریح کرد: فکر نمی‌کنم مجتبی جباری چنین شخصیتی داشته باشد. این‌ها حاشیه است. در آن صحنه من دیدم که خود منصوریان گفت چه کسی جباری را تعویض کنید؟! البته ما چون در داخل تیم نیستیم، نمی‌توانیم در این مورد نظر بدهیم، اما در کل فکر نمی‌کنم جباری چنین حرفی زده باشد.