پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در خانه خود مقابل سیاه جامگان مشهد به تساوی ۱-۱ دست پیدا کرد اما همچنان با ۱۰ امتیاز صدرنشین باقی ماند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که بعد از بازی حواشی زیادی برای تیم پرسپولیس به وجود آمد. هواداران پرسپولیس بازهم علیه مهدی طارمی موضع گرفتند و از آقای گل دو سال اخیر لیگ برتر ایران شکایت کردند.

ناراحتی آنها بابت موقعیت هایی که مهدی از دست داد و همچنین ناکامی زوجش با منشا بود. اتفاقی عجیب در حالی که هنوز این دو بازیکن کنار هم دو بازی را از ابتدا نبوده اند.

انتظار هماهنگی در این مدت کوتاه برای بهترین گلزنان لیگ شانزدهم خواسته بسیار بزرگی است. آنهم در حالی که هنوز منشا فیکس نشده و روی نیمکت حضور دارد. در هیچ کجای دنیا این قدر به زوج ها و مثلثهای خط حمله ایراد گرفته نمی شود و سخت نمی گیرند.

در رئال مادرید مثلث BBC، در بارسلونا مثلث MSN(تا فصل قبل)،‌ در موناکو زوج فالکائو و ام باپه، در من یونایتد زوج فعلی لوکاکو و راشفورد و ....

در همه جا به زوج ها و مثلث های هجومی خود وقت می دهند؛ آن را حمایت می کنند و دوستشان دارند و به آنها آرامش می دهند اما در پرسپولیس اوضاع متفاوت است.

آها در صدر هستند. طارمی دو گل زده و منشا هم یک گله است اما بیشترین فشارها بر روی این دو بازیکن آقای شماره ۹ است. باید دید در ادامه این زوج می تواند کارهای بزرگی را انجام دهد و هواداران پرتوقع را راضی نگه دارد یا خیر.