علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر گفت: بابت تاخیرم عذرخواهی می‌کنم چون جلسه ای کوتاه با بازیکنانمان داشتیم. به سایپا تبریک می‌گویم. بازی سخت و محکمی بود. تیم ما خیلی زحمت کشید. ما دو باخت داریم و هر دو باخت ما هم با یک ضربه پنالتی بوده است.  من فکر می‌کنم جدا از یکی دو فرصت تیم سایپا، در نیمه اول خیلی خوب بودیم و در نیمه دوم هم بازی خوبی را ارائه کردیم. بعد از پنالتی ما سعی کردیم احساسی بازی نکنیم تا دقیقه ۸۵ و ۸۶ و آنجا چون احساس کردیم فضا را داریم از دست می‌دهیم به بازی بلند روی آوردیم. برای بازی مالکانه تلاش کردیم. در نیمه اول خیلی از زمان‌های بازی آن شرایطی که باید گل می‌زدیم یا به تیر دروازه می‌زدیم یا توپ به مدافع سایپا میخورد.

وی ادامه داد: برخلاف تفکرمان که فکر می‌کردیم بالای دو گل اختلاف بازی را ببریم، این اتفاق نیفتاد. من داخل رختکن به بازیکنانم گفتم مردان بزرگ از روزهای سخت می‌آیند. به دست آوردن پیروزی حاصل تلاش و صبر یک مجموعه خواهد بود. من چند ماه دیگر وارد ۴۶ سال می‌شوم. امکان ندارد یک تیم تلاش کند ولی به نتیجه نرسد. ما قطعا به نقطه مورد نظر می‌رسیم. ما از آن هوادارانی که امروز ناراحت شدند ناراحت نیستیم چون از جنس آهن هستیم. خدا برای من کافی است و آن خدا به من کمک کرد و بازیکن استقلال شدم. هواداران را کاملا درک می کنم. درک کردن آنها برای من راحت است.

سرمربی استقلال گفت: من دیشب بازی رئال و بارسا را می‌دیدم و شب گذشته مثل یک هوادار برای تیم مورد علاقه ام حرص می خوردم. هوادار قلب ماست و بعد از خداوند امید ما به هواداران است. دست تک تک هواداران را می بوسم. من از هواداران ناراحت نیستم چون آنها مرا فصل گذشته از برخی تونل‌های سخت گذراندند. دو پنالتی داده‌ایم و دو باخت تجربه کرده‌ایم. این تیم را طوری شکل داده ام که تا ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از بهترین های آسیا خواهد بود. دست هواداران را می‌بوسم و می‌فشارم.

منصوریان درباره اثربخشی هافبک های تیمش به خبرنگار برنا گفت: تا قبل از پنالتی شرایط ما خوب بود. زمین برای هردو بد بود ولی برای سایپا کمی بهتر بود چون آنها با این زمین ها بیشتر کار کرده اند. منتظری در بخشی از بازی در زمین حریف بازی می کرد. من کمتر تیمی را می شناسم که در ایران چنین کاری کنند. تعداد ضرباتی که باید گل می‌شد مثل ضربه جباررف و وریا و بیت سعید و ... زیاد بودند. ما باید سریع به گل برسیم. ما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. روی دو سه ضد حمله سایپا شرایطمان سخت شد. در اواخر بازی هم شانس خوب داشتیم ولی از آن استفاده نکردیم. شما نمی توانید از جباری و جباروف توپی بگیرید مگر اینکه اشتباه فردی بکنند. در زمین تختی ما تا هجده قدم سایپا ضربه های کوتاه می زدیم.

وی درباره تعویض‌های تیمش هم افزود: من به جباری اعتقاد دارم چون در کنار او بازی کرده ام. کنترل بازی را دستش می‌گیرد. به او گفتم برو توی زمین و بازی را کنترل کن. من وقتی در نفت بودم هم شبیه این اتفاق افتاد و تعویض را عوض کردیم. لازم بود پشت قائدی را پوشش دهیم. داریوش شجاعیان فوتبالش را با دفاع چپ شروع کرده است. او یک دفاع چپ کلاسیک بوده و برای همین جباری را حفظ کردیم. تا زمانی که انرژی در جباری و جپارف هست نباید دست به ستاره‌هایتان بزنید. من نگران شهباززاده هستم و نگران مصدومیتش هستم. از خداوند می‌خواهم که او طوریش نباشد. او روز خوبی را شروع کرد و بد موقع مصدوم شد هرچند که قربانی هم تلاشش را کرد. ما اگر می‌خواهیم قائدی را ببینیم باید کسی مثل جباری پشت او باشد. تعویض جباری با قائدی اشتباه لفظی بود. ما مطمئنیم به هدفمان می رسیم.

وی درباره داوری این بازی گفت: داوری خوب بود. باخت دلیلی نمی شود که بار باخت را به داوری بدهیم و پنالتی حریف هم درست بود. شانس آوردیم مدافع ما نزدیک بود و رحمتی اخراج نشد.