یحیی گل‌محمدی امشب در کنفرانس خبری بعد از پیروزی تیمش برابر نفت تهران در حضور خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازی خوبی را برابر تیم نفت تهران برگزار کرده و مستحق پیروزی در این بازی بودیم و با برتری برابر تیم نفت تهران و کسب 3 امتیاز بازی از بحران خارج شدیم.

وی گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از تماشاگران تیم تراکتورسازی کنم که با وجود اینکه نتیجه شروع ما در لیگ برتر خوب نبود، اما امروز در ورزشگاه حضور یافته و باز هم با تمام وجود تیم تراکتورسازی را تشویق و موجبات برتری روحی تیم را فراهم کردند.

گل‌محمدی گفت: همین تماشاگران تراکتورسازی به تیم انگیزه داده و ان‌شاالله سعی خواهیم کرد در بازی بعدی خود نیز به برتری دست یافته و شادی هواداران خود را فراهم کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: ما همچنان در استفاده از بازیکنان خود با محدودیت‌هایی همراه هستیم و بعد از مصدومیت بازیکنان خود و محرومیت حاتمی، امروز نصر‌آزادانی را هم به دلیل مسمومیت از دست دادیم و گزینه‌های تعویض ما زیاد نیست و دست من از این بابت بسته است، اما از تمام بازیکنان تیم تراکتورسازی تشکر می‌کنم که در بازی با نفت تهران سنگ تمام گذاشته  برد تیم را رقم زدند.

گل محمدی در مورد درخشش آزادی در این بازی گفت: وی در بازی قبلی نیز دقایقی برای تیم تراکتورسازی بازی کرده بود و این بازیکن راه دور و درازی پیش رو دارد و باید همچنان برای بهتر شدن تلاش کند و در مجموع امروز از عملکرد وی و سایر بازیکنان تیم راضی هستم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان تیم باید حرفه‌ای‌عمل کنند تا بازی‌های بعدی را به راحتی از دست ندهند و باید در بازی تمرکز بیشتری داشته و کارت‌های زرد و قرمز نگیرند.

وی در مورد موقعیت‌های زیادی که تیمش از دست می‌دهد، گفت: تمرکز بازیکنان در ضربات پایانی کم است و باید بیشتر کار کنیم تا از لحاظ روحی روانی آماده شو‌ند تا ضربات آخر را بهتر بزنند.

گل‌محمدی تصریح کرد: شرایط تیم تراکتورسازی حساس بوده و باید تلاش کرده و بیشتر و بهتر تمرین کنیم.