حسین ماهینی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده شویم، اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. کار ما از جایی خراب شد که از دقیقه ۶۰، ۷۰ یکسری از لیدر‌ها که از یک جا‌هایی خط گرفته بودند شروع به فحاشی کردند، ما می‌بینیم کر و کور نیستیم که نفهمیم. مگر می‌شود وقتی تیم یک بر صفر جلو هست علیه بازیکنی که دو سال آقای گل شده و بهترین بازیکن تیم به حساب می‌آید فحاشی کنند؟!

وی ادامه داد: همه ما از این اتفاقات ناراحت هستیم. هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی پرسپولیس بایستد، فقط خودی‌ها جلوی ما را می‌گیرند. مگر می‌شود این اتفاقات برای تیم صدرنشین لیگ بیفتد؟ مطمئن باشید که ما این‌ها را درست‌شان می‌کنیم. مهدی طارمی دو سال بهترین بازیکن ما بوده، این همه گل برای پرسپولیس زده، بار‌ها و بار‌ها دل هواداران تیم ملی را شاد کرده، اما این صحبت‌ها علیه او خنده‌دار هست، نمی‌شود شما وقتی یک بر صفر جلو هستید هواداران علیه‌تان فحاشی کنند. این کار‌ها اصلاً با عقل جور در نمی‌آید. مهدی طارمی در رختکن گریه می‌کرد.

بازیکن تیم پرسپولیس در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود، ناراحتی طارمی به خاطر گادوین‌منشا است، تصریح کرد: ما کاری به منشا نداریم، اصلا، به منشای بیچاره چه ربطی دارد ما دوست داریم طارمی ۲۰ گل بزند و منشاهم ۲۰ گل بزند. اصلا علیرضا بیرانوند ۳۰ گل بزند چه فرقی می‌کند همه ما یک تیم هستیم و پشت یکدیگر را خالی نمی‌کنیم. اما وقتی در زمین فحاشی می‌بینیم ناراحت می‌شویم. ما دو روز دیگر باید به عمان برویم و حساس‌ترین بازی فصل خودمان را انجام بدهیم. اما این رفتار‌ها تمرکز را از ما می‌گیرد، کجای دنیا وقتی یک تیم جلو است و در صدر جدول هم قرارگرفته شاهد این بی‌مهری‌ها می‌شود. من دیگر نمی‌دانم باید چه بگویم.

ماهینی در مورد عملکرد داور دیدار پرسپولیس - سیاه‌جامگان گفت: من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم در یک دو صحنه او اشتباه کرد.