منشا می‌گوید با کسی مشکل ندارد. از گلزنی طارمی ناراحت نمی‌شود و خلاصه همه چیز را رد می‌کند. در نهایت می‌گوید در پرسپولیس هم می‌ماند.
 
برانکو هم می‌گوید کسی در پرسپولیس نیست که به همدسته‌‌اش پاس ندهد. بازیکنان هم یکی‌یکی موضع می‌گیرند که این چه حرفی است و از این داستان‌ها در پرسپولیس ندارند ولی به نظر یک جای این داستان مشکل دارد. منشا در اول فصل با توپ پر به پرسپولیس آمد و در چند مصاحبه حرف‌هایی زد که سوژه بازیکنان شد. آن روزها که هنوز طارمی تکلیفش را روشن نکرده بود و بعضی‌ها تصور می‌کردند منشا مهاجم یک باشد اما روز 12 تیر او در مصاحبه‌ای حرف‌هایی زد که باعث شد تا بازیکنان در محفلی دوستانه به آن واکنش نشان دهند. علاوه بر اینکه بارها گفت آقای گل می‌شود و حتی برای منصوریان کری خواند، در مصاحبه‌ای گفت: «اگر به من پاس دهند، آقای گل می‌شوم.»
 
همین جمله منشا باعث شد تا چند بازیکن نامی تیم بگویند: «جو گرفتش!» منشا در روزهایی این جمله را گفت که دقیقاً شایعاتی درباره احتمال پاس ندادن به منشا مطرح بود. بازیکنان پرسپولیس می‌گویند همین حرفی که منشا زد، باعث شد تا به این شایعات دامن زده شود و در واقع خود او بوده که این شرایط را به وجود آورده است. یکی از بازیکنان پرسپولیس در محفلی دوستانه گفته است: «چرا گفت اگر پاس بدهند، آقای گل می‌شوم؟ آن هم در روزهایی که این داستان‌ها داشت درست می‌شد. او نباید این حرف را می‌زد...»
 
در این داستان، فعلاً منشا نفر اول مقصرها شناخته شده است. البته پرسپولیسی‌ها دوست ندارند به شایعات دامن زده شود. این تیم در شرایط خوبی است و با قدرت در صدر جدول است. شنیده می‌شود با توجه به اتفاقات رخ داده، اطرافیان منشا هم از او خواسته‌اند تا کمتر مصاحبه کند و اگر هم مصاحبه می‌کند، حواسش بیشتر باشد!
 
منشا از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس ناراحت است و پرسپولیسی‌ها هم به او گفته‌اند آرام باش، این شرایط موقتی است.