بی تردید یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال بازی پرسپولیس و نفت تهران است؛ جدالی میان سرمربی قبلی و فعلی پرسپولیس.پرسپولیس

اگرچه استنباط اکثر کارشناسان این است که پرسپولیس مانند فینال سوپرجام پیروز این میدان خواهد بود اما خود درخشان در این باره نظر دیگری دارد و با استناد به دو بازی گذشته نفت می گوید:من برای بازی هفته سوم روی قابلیت ها و کیفیت بالای تک تک بازیکنانم حساب کرده ام و به توانمندی آنها ایمان دارم. من در این تیم نفت بازیکنانی دارم که تک تک شان این توانمندی را دارند که به تنهایی سرنوشت یک بازی بزرگ را رقم بزنند. البته او این بازی را انتقام گیری نمی داند و اضافه می کند. لازم نیست این جملات را تکرار کنم که پرسپولیس خانه من است و بیش از هر تیم دیگری به این تیم علاقه دارم. امیدوارم که این بازی بسیار زیبا باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. پرسپولیس تیم بزرگی است و مدعی قهرمانی در این فصل می باشد. من هم این تیم را دوست دارم و برای آن همواره احترام قائلم. اما با اطمینان می گویم که ما هم در این بازی به میدان نمی آییم که بازنده باشیم. به امتیازات این بازی و حتی به امتیازات کامل آن چشم داریم و برای کسب پیروزی حداکثر تلاش مان را می کنیم.

آماده سازی پرسپولیس برای بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

اما در آن سوی میدان پرسپولیس محسن ربیع خواه و سیدجلال حسینی را در اختیار ندارد اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند و البته این بازی نخستین حضور کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد بود. از طرفی با آمدن علیپور ترافیک خط حمله پرسپولیس فشرده تر از گذشته شده و باید دید برانکو وظیفه گلزنی را به کدام زوج خواهد سپرد، از دید منطقی در اینکه کفه ترازو به سمت پرسپولیس کامل سنگینی می کند شکی نیست، چراکه این تیم از امتیاز میزبانی استفاده می کند و به عقیده اکثر کارشناسان پرسپولیس این دیدار را نیز با برد پشت سر خواهد گذاشت و می تواند با 9 امتیاز و با توقف احتمالی پارس جم مقابل سپاهان به تنهایی صدر جدول را از آن خود کند.

این بازی ساعت 20:30دقیقه پنجشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.