سرخپوشان فوتبال تبریز در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اگرچه مقابل استقلال خوزستان و پرسپولیس شکست خوردند اما بازی روان و خوبی را به نمایش گذاشتند. شاگردان یحیی گل محمدی در این دو مسابقه موقعیت های زیادی روی دروازه حریفان خود خلق کردند ولی در نهایت این حملات به گل ختم نشد و دو شکست را برای تراکتورسازی به همراه داشت.


تراکتورسازان در هفته سوم لیگ برتر در حالی به مصاف استقلال تهران می روند که دیگر در این بازی حق شکست خوردن ندارند. تراکتور اگرچه مقابل استقلالی قرار می گیرد که در دو بازی قبلی نتایج خوبی نگرفته و هوادارانش از آن برد می خواهند اما باید هرطور شده بدون باخت آزادی را ترک کند.


تراکتورسازی اگر مقابل استقلال هم شکست بخورد، سومین باخت متوالی خود در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد و این بدترین نتیجه تراکتوردر تاریخ شروع های لیگ برتر خواهد بود.


از سوی دیگر با وجود جوان شدن تراکتورسازی بی تردید شکست مقابل استقلال می تواند صدای هواداران را نیز در بیاورد و شاید هیات مدیره باشگاه را نیز دوباره تحریک کند تا دست به کار شوند و حرف هایی را بر زبان آورند.


از این رو اعضای تیم ذوب آهن باید همه تلاش خود را انجام دهند تا مقابل استقلال امتیاز بگیرند و با دست پر آزادی را ترک کنند. در این صورت تراکتورسازی می تواند با عبور از بازی های سخت با آرامش بیشتری به کار خود در لیگ هفدهم ادامه دهد.