تراکتورسازی در حالی که دو بازی ابتدایی خودش در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته و در رتبه پانزدهم قرار دارد، باید در سومین پیکار خود در ورزشگاه ازادی به مصاف استقلال برود. دیداری که در شرایط عادی هم دشواری‌ها و حساسیت‌های خاص خودش را دارد و با وجود مشکلات ریز و درشتی که در این میان برای گل‌محمدی و شاگردانش وجود دارد، کار نسبت به همیشه سخت‌تر است. به مرور بخشی از این مشکلات می‌پردازیم:

 

بحران امتیاز در شروع لیگ

شروع لیگ با دو شکست پیاپی در تاریخ حضور تراکتورسازی در لیگ برتر بی‌سابقه بوده است و این موضوع تبدیل به بحرانی شده که ادامه‌اش می‌تواند گل‌محمدی و تیمش را زیر تیغ تیز انتقادات ببرد و فشار منفی برای آنها ایجاد کند. تراکتورسازی به شدت به 3 امتیاز دیدار با استقلال احتیاج دارد و همین موضوع استرس و فشاری روی آنها ایجاد می‌کند که شاید تاثیر منفی روی عملکرد بازیکنان تیم بگذارد و نتیجه عکس بدهد.

 

بحران چارچوب دروازه

پست دروازه‌بانی از کلیدی‌ترین پست‌های فوتبال است که اگر با بازیکن مناسبی پر نشود می‌تواند یک تیم خوب و بازی خوب بازیکنان را به باد دهد. شاید اگر تیمی در هر پست دیگری در فوتبال بازیکنش را از دست بدهد با استفاده از بازیکنان دیگر بتواند این ضعف را پوشش دهد ولی وظایف یک دروازه‌بان را نمی‌شود روی دوش سایرین گذاشت.

تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات محمدرضا اخباری را از دست داد و به دلیل محرومیت امکان خرید بازیکن جدیدی را نداشت و بالاجبار فرزین گروسیان را به میدان می‌فرستد که تجربه لیگ برتر نداشته و در دوبازی گذشته بسیار نامطمئن و پر اشتباه ظاهر شده است.

قرار گرفتن تراکتورسازی با گروسیان مقابل خط حمله پر مهره استقلال ریسک بزرگی است که دغدغه این روزهای گل‌محمدی است.

 

بحران مصدومیت و چینش خط دفاع

از دست دادن خالد شفیعی در فصل نقل و انتقالات و مصدومیت طولانی مدت هادی محمدی باعث شد گل‌محمدی به چینش جدیدی در خط دفاع فکر کند و آنهم استفاده از زوج عارف آغاسی و سینا عشوری در مرکز خط دفاعی بود. وضعیت به قدری برای تراکتورسازی بغرنج بود که سرمربی این تیم مجبور به استفاده از سینا عشوری تازه از مصدومیت خارج شده و ناآماده در پست غیر تخصصی استفاده کند ولی با شروع لیگ برتر هم عشوری مصدوم شد هم آغاسی تا بحران جدی در چینش خط دفاعی تراکتورسازی شکل بگیرد.

 

بحران تقابل با تیم بحران‌زده

تراکتورسازی روز جمعه به مصاف تیمی می‌رود که خودش هم بحران‌زده است و نیاز مبرمی به سه امیتاز این دیدار دارد. استقلال اگر در این بازی پیروز نشود دچار مشکلات جدی خواهد شد و منصوریان با هجمه شدید انتقادات روبرو می‌شود، برای همین تمام تلاشش را برای پیروزی به کار می‌گیرد و این موضوع کار تراکتورسازی را سخت می‌کند.