محمد ایران‌پوریان درباره شرایط فعلی تراکتورسازی و شروع ضعیف این تیم در لیگ برتر با دو شکست پیاپی گفت: واقعیت این است که ما از لحاظ فنی در این دو مسابقه مشکل خاصی نداشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه پرسپولیس و استقلال خلق کنیم. همه دیدند که تراکتورسازی چه فرصت‌هایی را از دست داد و ما به هیچ عنوان در این دو بازی مستحق باخت نبودیم. با این حال باید تلاش کنیم تا در مسابقات بعدی این دو شکست را جبران کنیم.

وی در ادامه تأکید کرد: ما می‌توانستیم در مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم و الان موقعیت بهتری داشته‌ باشیم. متأسفانه به چیزی که شایسته‌اش بودیم نرسیدیم. البته باید این را هم باید درنظر بگیریم که خوب بازی کردن و ایجاد موقعیت گل مهم نیست و ما باید فرصت‌ها را تبدیل به گل کنیم تا بعداً حسرت نخوریم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین یادآور شد: ما قبل از شروع فصل نتوانستیم بازیکن بگیریم و با این شرایط باید کادرفنی از بازیکنان جوان در تیم‌های پایه استفاده می‌کرد. بازی‌های لیگ هم نیاز به تجربه دارد و بازیکنان جوان ما نیاز به زمان دارند تا بتوانند تجربیات بیشتری به دست بیاورند. به‌هرحال اینکه ما در آینده نتیجه بگیریم نیازمند زمان هستیم.

ایران‌پوریان از آمادگی تیمش برای تقابل با استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر یاد کرد و گفت: ما بازی سختی در پیش داریم و طبیعتاً استقلال هم با توجه به اینکه تا حالا بردی به دست نیاورده است، برای پیروزی قدم به زمین می‌گذارد. آنها تیم باکیفیتی دارند، ولی تراکتورسازی هم تیم کوچکی نیست. این درست است که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم، ولی چاره‌ای جز شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی نداریم.

وی در پایان تصریح کرد: از هواداران تراکتورسازی می‌خواهم که تیم ما را حمایت کنند. ما شرمنده هستیم که در دو بازی شکست خوردیم، ولی تلاش می‌کنیم که خیلی زود آنها را خوشحال کنیم.