علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نیمه اول بازی تا حدودی متعادل بود اما نیمه دوم عوض شد و بازیکنانم بهتری بازی کردند.اگر موقعیت ها را از دست نمی دادیم با اختلاف بیشتری بازی را تمام می کردیم.

او ادامه داد: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که در نیمه دوم عالی بازی کردند و در این روز با پیروزی به ما عیدی دادند و سه امتیاز بازی را گرفتند.

دایی در مورد اعتراض کمالوند به داوری این دیدار گفت: به کمالوند احترام می گذارم.او نظرش را گفته است.به نظرم فیلم بازی را ببینیم و بعد در مورد داوری صحبت کنیم. دوست ندارم در این فصل درباره داوری صحبت کنم اما در این بازی داور بیشتر به نفع تیم نفت آبادان سوت زد.

او عنوان کرد: اگر تمام توپ های ما گل می شد دیگر بحث داوری مطرح نبود و باید حواسم به تمرینات تیمم باشد و بهتر درباره حواشی صحبتی نکنم.

دایی افزود: تیم سایپا نیاز به زمان دارد تا شکل بگیرد و کار تیمی بهتر شود.بازیکنانم تمرینات بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتند و گل دقیقه 93 نشان می دهد که بازیکنان فعل خواستن را به خوبی صرف کردند.

سرمربی تیم سایپا در پایان خاطر نشان کرد: در نیمه دوم بازیکنان تهاجمی را به زمین وارد کردیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم.ابتدای فصل است و مشکلات را با یک آنالیز خوب شناسایی می کنیم تا در ادامه به راحتی گل بزنیم اما راحت گل دریافت نکنیم.