محسن مسلمان و مهدی طارمی این روزها یاغی لقب گرفته اند چون حرف هایی می زنند که تحملش در باشگاه پرسپولیس سخت است. آخرین حرف های این دو بازیکن در پایان بازی اول باید تبدیل به واترگیتی در فوتبال ایران می شد. حرف هایی که سال قبل هم یکبار از سوی علیرضا بیرانوند مطرح شده بود و پرسپولیسی ها را حسابی بر آشفت.

سال قبل که طاهری مدیر بود ، حسین هدایتی هنوز دور و بر فوتبال بود و گودرزی هم تمام قد پشت مدیر قرمزها می ایستاد ، این تیم ستاره هایی که می خواست را یک به یک جذب کرد. از بیرانوند گرفته تا جلال حسینی ، وحید امیری ، کامیابی نیا ، محسن مسلمان و بقیه ای که یا آمدند یا تمدید کردند و پرسپولیسی را ساختند که توانست قهرمان لیگ برتر شود. آن هم پس از یک دهه.

این تیم اما از همان زمان با اعتراض تیم های دیگر روبرو بود. استقلالی ها هم سال قبل تیم گرانی بستند. تیمی که بهایش 22 میلیارد تومان بود. وزیر به شدت به استقلال افشارزاده تاخت. محمود گودرزی پرونده افشارزاده را به دلیل ریخت و پاش مالی به نهادهای مربوطه داد و افشارزاده با شرایط بدی از کارش کنار گذاشته شد.

گودرزی تا می توانست از استقلال انتقاد کرد و از مدیر مورد علاقه اش در پرسپولیس تمجید کرد و می گفت 15 میلیارد برای تیمش پول داده و تعهد ایجاد کرده است. او درحالی این ادعا را داشت که رقم قراردادهای ثبتی پرسپولیس در سازمان لیگ بیش از 18 میلیارد تومان بود.

در همان زمان استقلالی ها تاکید داشتند پرسپولیس قراردادهایش واقعی نیست. حرفی که حالا از سوی طارمی و مسلمان تاکید شده است. آنها می گویند آپشن های قراردادهای شان را باشگاه پرداخت نکرده. اینکه می گویند آن قراردادهای یک میلیاردی ثبتی شان می شود نیمی از مبالغی که باید می گرفتند در حقیقت مهر تائیدی است بر ادعای سال قبل افشارزاده و دوستانش درباره واقعی نبودن ارقام پرسپولیسی ها.

اتفاقی که یک افشاگری بزرگ در فوتبال ایران است. این یعنی آقای طاهری در پرسپولیس همه حقیقت را نگفته اند و هنوز هم حاضر نیست در این باره توضیحی بدهد. او که درآمدی 50 میلیارد تومانی در تیم داشته و هنوز بازیکنانش هم طلبکارند و برای پرداخت جریمه های بین المللی چشم به کمک های مردمی دارد!

مشخص نیست در پرسپولیس دقیقا چه گذشته و هیچ کمیته حقیقت یابی هم تشکیل نمی شود تا در این باره به مردم توضیح دهد. اتفاقی که هر جای دیگر دنیا اگر بود واترگیتی به پا می کرد.