درباره شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم. تیم ما موقعیت های بسیار زیادی در طول مسابقه به دست آورد اما نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم. واقعا حقمان در این بازی باخت نبود و باید با 3 امتیاز از زمین خارج می شدیم.


وی درباره اشتباهی که روی گل خورده تراکتور انجام داد، بیان کرد: در آن صحنه توپ ناگهان جهتش عوض شد و البته هرگز اشتباهم را کتمان نمی کنم. من باید هوشیار تر عمل می کردم و واقعا شرمنده هواداران، کادرفنی و بازیکنان دیگر شدم. از همه عذر می خواهم و قول می دهم دیگر چنین اشتباه هایی از من سر نزند. شک نکنید در آینده این اشتباه را جبران می کنم.
دروازه بان تراکتورسازی با اشاره به شرایط سخت تیمش در هفته های اول لیگ برتر گفت: به هر حال قرعه لیگ اینطور برای ما رقم خورده است اما واقعیت این است که تیم ما در بازی اول نمایش خیلی خوبی داشت و فکر می کنم هرکس بازی را دیده بر این موضوع صحه می گذارد که حقمان برد بوده است. با همین شرایط در دیدارهای آینده به میدان می رویم و انشاءالله مقابل پرسپولیس و استقلال نتایج خوبی می گیریم.


گروسیان در پایان افزود: از هواداران خوب مان می خواهم در بازی با پرسپولیس به ورزشگاه بیایند و حمایت مان کنند. ما برای عملکرد خوب مقابل پرسپولیس به حمایت این عزیزان احتیاج داریم. دوست دارم ورزشگاه یادگار در روز بازی با پرسپولیس مملو از هوادار باشد تا انگیزه مان برای موفقیت بالا برود.