علی دایی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیمش در مقابل تیم سپاهان اصفهان، از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: امروز هر دو تیم بازی سختی را پشت سر گذاشتند و در لحظاتی می‌توانستند پیروز بازی باشند اما موقعیت‌های مسلّمی که نصیب سایپا شد بسیار بیشتر از موقعیت‌های سپاهان بود.

وی با بیان اینکه در نیمه اول موقعیت خاصی را بر روی دروازه‌ها شاهد نبودیم افزود: مالکیت توپ تیم سپاهان خیلی بیشتر از تیم ما بود ولی بازیکنان ما توانستند بازی را به خوبی اداره کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا بازی این تیم را عالی توصیف کرد و بیان کرد: به نظر من ما عالی بازی کردیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم و اگر کمی بیشتر هماهنگ بودیم گل تساوی را دریافت نمی‌کردیم.

وی با بیان اینکه تیم سایپا تغییرات زیادی داشته افزود: تقزیباً 70 درصد بازیکنان این سایپا عوض شده‌اند و این تیم نیاز به زمان دارد تا بازیکنان آن با هم هماهنگ شوند.

دایی پیرامون عملکرد تیم سایپا در این بازی افزود: به نظر من بازیکنان ما برای بازی اول، در اصفهان و آن در مقابل سپاهان عالی کار کردند و امیدوارم که در ادامه لیگ برتر بتوانیم بهتر بازی کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

وی در پاسخ به اعتراض خبرنگاران در پیرامون عدم شرکت در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی بیان کرد: وقتی پرواز من تاخیر دارد و دیر بلند می‌شود و دیر به زمین می‌نشیند، منن مقصر نیستم و نمی‌توانم بال بزنم و پرواز کنم و خود را به کنفرانس مطبوعاتی برسانم.

تیم فوتبال سایپا در هفته دوم لیگ برتر، روز پنجشنبه، 12 مرداد ماه میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خواهد بود.