استقلال در اولین دیدار فصل در آبادان برابر نفت قرار خواهد گرفت و علیرضا منصوریان این شانس را دارد تا از ستاره های جدید خود رونمایی کند. پژمان منتظری در مرکز خط دفاعی گزینه قطعی منصوریان است تا پژمان اولین خرید جدید منصوریان باشد که در ترکیب اصلی استقلال قرار می گیرد. زوج منتظری در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد و این احتمال وجود دارد که آرمین سهرابیان از ابتدا در ترکیب استقلال قرار بگیرد تا به این ترتیب دومین خرید جدید تیم منصوریان نیز به این شکل رونمایی شود. روزبه چشمی دیگر گزینه ای است که احتمالا در مرکز خط دفاعی قرار می گیرد و او نیز جز گزینه هایی است که بعد از یک سال در ترکیب استقلال قرار می گیرد.


داریوش شجاعیان در این بازی احتمالا در پست شماره 6 به میدان می رود و منصوریان از این خرید جدید خود نیز در آبادان رونمایی خواهد کرد. حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده نیز شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال دارند و این بازیکنان نیز احتمالا در اولین دیدار برای تیم منصوریان به میدان خواهند رفت.


به این ترتیب از خرید های جدید استقلال مجتبی جباری قطعا در این دیدار حضور نخواهد داشت. سرور چپاروف نیز در صورت نیاز شاید برای دقایقی به میدان برود. مهدی قائدی در این دیدار مانند دیگر محرومان استقلال غایب خواهد بود و شانسی برای حضور در ترکیب نخواهد داشت تا رونمایی از این سه بازیکن به ورزشگاه آزادی موکول شود.