محسن ربیع خواه یکی از بهترین های پرسپولیس دربازی برابر فولاد معتقد است که سه امتیاز این بازی در ادامه نقش مهمی در موفقیت های تیمش خواهد داشت.
 
ربیع خواه در اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر همچون بازی سوپرجام در پست اصلی اش، هافبک دفاعی به میدان رفت و یکی از بهترین های تیمش بود. ربیع خواه درحالی اینروزها هافبک دفاعی فیکس پرسپولیس است که با توجه به رفع مصدومیت کامیابی نیا و اضافه شدن احمدنوراللهی به نظر کاردشواری برای حفظ جایگاهش داشته باشد. با این وصف ربیع خواه که یکی از بازیکنان مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ است تا اینجا و در دوبازی گذشته مقابل نفت تهران و فولاد خوزستان عملکردی قابل قبول از خود به جای بگذارد.
 
ربیع خواه درباره اولین بازی و اولین پیروزی پرسپولیس در فصل جدید گفت:« مقابل تیمی بازی داشتیم که همیشه خوب و باشخصیت و جزو مدعیان بوده است.» او در ادامه گفت:«همیشه می گویند اولین بازی در هرتورنمنت مهمترین بازی است ،خداراشکر توانستیم سربلند بیرون بیاییم و سه امتیاز را بگیریم. فکر می کنم این سه امتیاز در ادامه راه خیلی به ما کمک بکند.»
 
ربیع خواه درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند امسال هم قهرمانی اش را تکرار کند اضافه کرد:« ما تمام تلاشمان این است که بتوانیم قهرمانی را تکرار کنیم اما می دانیم که کار سختی داریم .همه تیم ها با انگیزه مضاعف مقابل ما بازی می کنند اما ماهم تلاشمان را بیشتر کردیم که امسال هم قهرمان شویم.» او درپاسخ به این سوال که با بازگشت کامیابی نیا و نوراللهی آیا نگران از دست دادن جایگاه ثابتش در ترکیب تیم نیست گفت:«شرایط فعلا خداراشکر خوب است. در تیم ما مهم نیست چه کسی بازی می کند. ما یک هدف داریم و هدفمان هم موفقیت تیم است.»
 
هافبک دفاعی پرسپولیس درپایان درباره اینکه نظرش نسبت به کمبودهای مالی و کمی پول پرداخت شده از سوی باشگاه چیست گفت:«صحبت حاشیه ای نمی کنم.»