مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک روز در بازی‌ها تکل می‌زنیم، اما داور کارت نشان نمی‌دهد، یک روز هم به مانند بازی امروز بدون اینکه خطایی کرده باشم، اخراج می‌شوم.
 
علی علیپور که در جریان دیدار پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان از سوی داور بازی اخراج شد، در رابطه با این موضوع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داور سوت زده و پس از مشورت با کمک خود، به من کارت قرمز داد. در یک بازی تکل می‌زنیم، اما داور کارتی نشان نمی‌دهد، اما مانند امروز با کوچک‌ترین حرکت کارت می‌‌گیریم. واقعاً نفهمیدیم چطور باید بازی کنیم، آیا سفت و سخت بازی کنیم یا نه!
 
وی افزود: در عمر ورزشی فوتبالم از لیگ دسته اول تا الان که در پرسپولیس حضور دارم، کارت قرمز نگرفته بودم، اما امروز داور من را اخراج کرد. هیچ برخوردی در صحنه دوم اتفاق نیفتاد و بابت اخراجم ناراحت هستم. در صحنه اول قبول دارم تمارض کردم، اما در صحنه دوم برخوردی صورت نگرفت.
 
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: این همه با انگیزه در تمرینات شرکت کردم و آماده مسابقات بودم، اما با این اتفاق به‌هم ریختم. صحنه دوم اصلاً کارت نداشت. باز هم می‌گویم یک روز تکل می‌زنیم، داور خطا نمی‌گیرد، اما یک روز هم می‌بینیم راحت کارت می‌دهند. نمی‌دانم لیگ ایران چه نوع داوری دارد.