سایپایی‌ها در ادامه روند یارگیری‌های خود محمد عباس‌زاده، آقای گل فصل گذشته لیگ یک را به تیم خود آوردند و امیدوارند تا مشکلات‌شان در خط حمله تاحدود زیادی برطرف شود. عباس‌زاده فصل گذشته 24 گل برای تیم نساجی قائمشهر به ثمر رساند تعداد گلی که با شماره پیراهن کاپیتان فقید پرسپولیس (هادی نوروزی) مطابقت می‌کرد و او گل‌های خود را به کاپیتان ابدی سرخ‌ها تقدیم کرد.

مهاجم تازه وارد سایپا می‌گوید: «یک سال از لیگ برتر دور بودم و آخرین بازی من در لیگ برتر دیدار راه آهن و پرسپولیس بود اما به هر حال بازگشتم به سطح اول فوتبال ایران حس خوبی دارد، خوشبختانه همه چیز در سایپا عالی است و من هم در سال جام جهانی برای رسیدن به آقای گلی و تیم ملی انگیزه بسیار بالایی دارم و می‌توانم امسال با سایپا به این عنوان دست یابم.»

محمد عباس‌زاده، مهدی طارمی و گادوین منشا را رقبای اصلی خود برای رسیدن به عنوان آقای گلی می‌داند: «حقیقتاً این دو بازیکن پرسپولیس کیفیت بالایی دارند و قطعاً رقابت من با این دو خواهد بود. پرسپولیس در فصل جاری بازیکنان بسیار خوبی به خدمت گرفته و شانس بالایی برای قهرمانی دارد. بازی با این تیم برای من حساس است و تمام تلاشم باز کردن دروازه این تیم است. پرسپولیس تیم محبوب من است، من این تیم را با تمام وجودم دوست دارم اما در حال حاضر سرباز سایپا هستم.»

او در مورد کسب عنوان آقای گلی در لیگ یک بیان می‌کند: «اول فصل به احترام پیراهن ‌هادی نوروزی به بچه‌ها گفتم که می‌خواهم 24 گل بزنم، بچه‌ها می‌گفتند زدن 24 گل کار ساده‌ای نیست اما من تصمیم داشتم این تعداد گل را به ثمر برسانم و در پایان فصل گل‌هایم را به‌ هادی نوروزی تقدیم کنم که خوشبختانه موفق شدم.» مهاجم سایپا می‌گوید: «سایپا امکانات خوبی دارد و من در اینجا در کنار علی دایی تلاش می‌کنم تا این تیم را به موفقیت برسانم. کسب سهمیه آسیا، اصلی‌ترین هدف سایپا در لیگ هفدهم است و باتوجه به امکاناتی که این باشگاه دارد، قطعاً می‌توان برای رسیدن به آن امیدوار بود.»