در ادامه تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی 2017 در آمریکا، صبح امروز (پنجشنبه - به وقت تهران) تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه لس‌آنجلس مموریال کولیسیوم با نتیجه 4 بر یک بر رئال مادرید، قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا غلبه کرد.

نیکلاس اوتامندی در دقیقه 52، رحیم استرلینگ در دقیقه 59، جان استونز در دقیقه 67 و براهیم دیاس در دقیقه 82 برای من‌سیتی گلزنی کردند. تنها گل رئال مادرید را هم اسکار در دقیقه 90 به ثمر رساند.

هر دو تیم در نیمه اول با ترکیب اصلی خود راهی میدان شدند و پیش از اینکه نیمه اول به اتمام برسد، زیدان در دقیقه 41 دنی کارواخال را بیرون کشید و با شروع نیمه دوم هم کیکو کاسیا را جانشین کیلور ناواس کرد. زی‌زو پس از اینکه تیمش با نتیجه 2 بر صفر از من‌سیتی عقب افتاد، در دقیقه 62 اقدام به تعویض همزمان 9 بازیکن اصلی خود کرد و بازیکنان جوان‌ترش را به میدان فرستاد. پپ گواردیولا هم بیشتر بازیکنان اصلی خود را بین دقایق 67 تا 80 از زمین بیرون کشید.

رئال مادرید در بازی قبلی خود در این تورنمنت پس از تساوی یک - یک مقابل منچستریونایتد در طول 90 دقیقه، در ضربات پنالتی مغلوب حریف انگلیسی خود شده بود.