دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که پاری سن ژرمن به شدت در تلاش است نیمار، ستاره بارسلونا را به خدمت بگیرد و نیمار، مثل بازی یوونتوس، با درخششی که در این بازی داشت، ثابت کرد که چرا پاریسی ها می‌خواهند برایش 222 میلیون یورو بپردازند. او بار دیگر به درخشش خود در بازی های پیش فصل ادامه داد و پس از دو گلی که در بازی قبلی مقابل یووه زده بود، اینجا هم با تک گل خود بارسا را به پیروزی رساند.

پیروزی بارسا مقابل یونایتد ، باز هم با درخشش نیمار

نیمه اول این بازی تحت تاثیر عملکرد خوب مسی و نیمار بود. آنها کاملا بازی را در اختیار داشتند و هرکارکه خواستند توانستند در زمین انجام دهند و گلی که در دقیقه 31 به ثمر رساندند، کافی بود تا بارسا بتواند 1-0 پیروز میدان شود. در تیم یونایتد که از ابتدا بازی را شروع کرده بود، 8 تغییر در بین دو نیمه انجام شد و تنها بازیکنانی که در ترکیب ماندند، کریک، راشفورد و لینگارد بودند و باقی تماما عوض شدند.

البته بارسا هم نسبت به بازی قبلی که موفق شد 2-1 یووه را شکست دهد، تغییراتی در ترکیب اصلی خود به وجود آورده بود ولی در نهاتی این تیم تحت تاثیر نیمار و مسی، بسیار درخشان ظاهر شد. یونایتد بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و از همان ابتدای بازی بیشتر به آن مسلط بود ولی بازیکنان این تیم نمی‌توانستند تلاش های خود را به نزدیکی دروازه برسانند.

پیروزی بارسا مقابل یونایتد ، باز هم با درخشش نیمار

هر چه از شروع نیمه اول گذشت،بارسا بهتر و بهتر شد و بازی را در دست گرفت و در نهایت به گل نیز رسید. والنسیا با تلاش فراوان، یکی از پاس های مسی را کات کرد ولی همان توپ را نیمار با یک شوت دقیق و زیبا، از دخیا عبور داد و گل برتری تیمش را به ثمر رساند. این برتری تا پایان نیمه اول باقی ماند و روی ضربه آکروباتیک سوارز، ممکن بود به بیش از یک گل نیز برسد.

با این حال، تعویض های فراوان در بین دو نیمه، کیفیت و سرعت بازی را به شدت تغییر داد و این بارسا بود که از ابتدا بهتر کار کرده بود.