رئیس فدرسیون دو و میدانی در واکنش به اتفاقات رخ داده در دو و میدانی استان خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی اظهار داشت: به خاطر اتفاقات تلخی که اخیرا در ورزش دو و میدانی استان خوزستان پیش آمد، متاثرم و موضع فدراسیون نیز در واکنش به این مشکلات جدی است. به طور قطع در حمایت از دو و میدانی استان خوزستان تمام عزم مان جزم خواهیم کرد.

 

وی افرود: مشکلات اختصاصی پیست های دو و میدانی در استان ها در شرایط کنونی معضل و مشکلی جدی برای ورزش دو و میدانی است و ما در این زمینه نیازمند حمایت کامل وزارت محترم ورزش و جوانان و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها هستیم.

کیهانی تاکید کرد: بی شک فدراسیون تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا ورزشکاران دو و میدانی در کمال آرامش تمرینات خود را در پیست های دو و میدانی به انجام برسانند.

رییس فدراسیون دو و میدانی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع پیست تختی اهواز نیز از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان پیگیری خواهد شد و در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب، موضوع به طور جدی به وزارت محترم ورزش انعکاس داده می شود تا بتوانیم حقوق مسلم ورزشکاران دو و میدانی را ایفا نماییم.

 

چاقو کشی پسر رییس هیات فوتبال خوزستان به روی قهرمان آسیا!

طی چند روز گذشته اتفاقات ناگواری برای دوومیدانی خوزستان رخ داد که طی آن در ورزشگاه تختی اهواز به روی رضا بوعذار، قهرمان آسیای دوومیدانی چاقو کشیده شد که حاضران گفتند یکی از عوامل مدرسه فوتبال این ورزشگاه پسر رئیس هیئت فوتبال خوزستان  بوده است.

رییس هیات فوتبال خوزستان: مقصر دعوا عوامل دوومیدانی بودند

سجاد طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان در خصوص این خبر گفته بود که چنین اتفاقی صحت ندارد و اگر هم درگیری رخ داده به دلیل نحوه برخورد شخص مضروب با مردم و اطرافیان هست.(یعنی مقصر رضا بوعذار قهرمان آسیا بوده که چاقو خورده!)

رییس هیات دوومیدانی خوزستان: مقصر آقای تاج و کفاشیان هستند

اما غلامرضا خنفری، رئیس هیئت دوومیدانی استان خوزستان هم در مورد صحبت های طالقانی به خبرنگار ایلنا گفت: فیلم حادثه و درگیری با قهرمان دوومیدانی آسیا موجود است، هیئت فوتبال حدود سه سال است که برای ما مشکل ایجاد کرده اند، برق ورزشگاه را خاموش می کنند و اجازه ورود به ورزشکاران ما به پیست را نمی دهند. حالا هم که اتفاقاتی افتاده که من واقعا خجالت می کشم از بیان و انعکاس آن به همین دلیل استعفا داده ام تا شاید صدای ما به گوش مسئولین برسد.

وی گفت: البته از آقایان تاج و کفاشیان هم گلایه داریم. بارها به صورت کتبی و شفاهی خدمت آقای تاج نامه زدیم و تخلفات رییس هیات فوتبال استان و عوامل وی و آقازاده اش را بیان کرده ایم اما آقای تاج انگار برایش این موارد اهمیت ندارد. شاید هم باید اتفاق خطرناک تری بیفتد که کمیته تحقیق تشکیل دهند با این وجود من اعلام خطر می کنم .

در پی همین اتفاقات خنفری با ارائه نامه ای به فدراسیون دوومیدانی از سمت خود استعفاداد.