برانکو ایوانکوویچ در چهارمین فصل حضورش در جمع پرسپولیس اکنون فصل پرماجرایی را پیش رو دارد. استارت سرخپوشان برای تصاحب سوپرجام، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان، اکنون با قهرمانی این تیم در سوپرجام برابر نفت تهران همراه بود و سرمربی این تیم برای تورنمنت های بعدی نیز خط و نشان کشیده است.


برانکو در ابتدای صحبت‌هایش دلیل تاخیرش در این نشست خبری را جلسه مهم در باشگاه عنوان کرد: از تأخیرم از شما عذرخواهی می‌کنم اما عملاً همه می‌دانید که از فردا فصل جدید آغاز می‌شود و به خاطر همین در باشگاه جلسه‌ای داشتیم که همه موضوعات مهم در این فصل را بررسی کردیم. مقدمه این فصل ما یک بازی زیبا مقابل نفت در سوپر جام بود.

هدف‌مان مشخص است؛ کسب جام بیشتر
ابتدای فصل گذشته و این فصل اعلام کردم که چه اهدافی داریم. هدفمان این است که اکثر بازی‌ها را ببریم و بیشترین قهرمانی را کسب کنیم. ما پرسپولیس هستیم و طبیعی است که بیشترین فشار روی ما است. بازیکنان نشان دادند که می‌توانند تحت این فشار به بهترین نحو عمل کنند.


بازی اول همیشه غافلگیرکننده است
اگر چه زمان آماده‌سازی تیم کم بود ولی خوشحالیم که فصل آغاز شده است. همیشه تجربه من می‌گوید که اولین بازی در خانه و درحالی که شما گزینه قاطع قهرمانی هستید بسیار سخت است. اگر شما لیگ‌های دیگر را هم دنبال کنید می‌بینید که اولین بازی‌ها غافل‌گیری دارد چون همیشه این فشارها فشار طاقت‌فرسایی است. به همین خاطر حتی پیش می‌آید که تیم‌های ضعیف کارهای بزرگی می‌کنند. فولادی‌ها پارسال یک امتیاز از ما گرفتند و در بازی برگشت هم در آخرین دقایق با گل وحید امیری بردیم.


انتظار فولاد متفاوتی را می‌کشیم
آنها تیم جدیدی دارند و بازیکنان جدید این تیم هرچه زودتر با مربی جدیدشان هماهنگ می‌شوند. این تیم هم مانند تیم‌های دیگر سعی در پیشرفت دارد. ما دو بازی دوستانه فولاد مقابل سپیدرود و گل گهر را آنالیز کردیم ولی این‌ها بازی‌هایی است که نمی‌توان دقیق بررسی کرد. چیزی که ما می‌دانیم این است که تیمی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند که متفاوت از دو سه هفته قبلش ظاهر می‌شود. بنابراین تیم متفاوتی از فولاد را انتظار داریم که در 10 سال اخیر همراه با سپاهان از تیم‌های خوب ایران بوده است. ما انتظار بازی سخت و پر درگیری را داریم که بازیکنان دو تیم انگیزه فراوانی دارند و برای کسب نتایج خوب می‌آیند.


منشا می‌تواند بازی کند
همه سالم هستند به جز جلال حسینی که کشیدگی از ناحیه همسترینگ دارد. منشا هم خوب است و علی‌رغم این که شاید آمادگی کامل نداشته باشد ولی شاید 20 دقیقه به ما کمک کند.

ادامه دارد...