گونسالو ایگواین در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» با اشاره به شایعه احتمال پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا در صورت ملحق شدن نیمار به پاری‌سن‌ژرمن گفت: دیبالا در سن حساسی قرار دارد که من هم وضعیت مشابه به او را تجربه کرده‌ام. من هم در سن 19 سالگی به رئال مادرید رفتم و تا سن 25 سالگی در آنجا بودم، اما من برای مدت طولانی در باشگاه مهمی حضور داشتم.

وی افزود: هر فوتبالیستی می‌خواهد در کنار بهترین بازیکنان بازی کند و نمی‌توانم اسلحه روی سر دیبالا بگذارم و به او بگویم در یوونتوس بماند. هر کسی باید کاری را کند که خوشحالش می‌کند و همه ما می‌خواهیم که دیبالا در یوونتوس بماند. آیا او می‌تواند با یوونتوس فاتح لیگ قهرمانان شود؟ سال گذشته ما متقاعد شدیم که می‌توانیم در این رقابت‌ها به قهرمانی برسیم، اما این فصل شرایط سخت‌تر از گذشته می‌شود چون تیم‌های قوی‌تر شده‌اند.

مهاجم آرژانتینی بانوی پیر در ادامه اظهار داشت: ماندن دیبالا در یوونتوس تنها بستگی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ندارد، اما کسب هفتمین قهرمانی متوالی در سری A، چهارمین قهرمانی پیاپی در جام حذفی ایتالیا و کسب جامی دیگر می‌تواند شرایط را برای ماندن وی بهتر کند. پائولو دو سالی است که در یوونتوس است و ثبات لازم را در اینجا داشته است. او جوان است و از بودن در یوونتوس خیلی خوشحال است و هواداران هم دوستش دارند. یوونتوس به رشد پائولو کمک زیادی کرد.به هر حال او خودش هم می‌داند که چه چیزی به صلاحش است و ما هم می‌خواهیم او در یووه بماند.

ایگواین همچنین در جمع خبرنگاران در آمریکا در مورد مدافع چند فصل گذشته یوونتوس که در این تابستان به میلان پیوست، گفت: سال‌ها بونوچی به یوونتوس در کسب عناوین قهرمانی کمک کرد. حالا او به جمع رقیب مستقیم یوونتوس ملحق شده، اما یووه هنوز هم خیلی قدرتمند است. ما بازیکنانی داریم که جای خالی لئوناردو با وجود آنها به چشم نمی‌آید. اولین رقیب‌ ما، خودمان هستیم. هر سال در مورد تیم‌های دیگر صحبت می‌شود، اما در نهایت باز ما (یوونتوس) قهرمان می‌شویم. با این وجود نمی‌توانیم آسوده‌خاطر باشیم چون فصل سختی در انتظارمان است. تیم‌های دیگر هم قدرتمند شده‌اند و فصل خوبی خواهد شد.