سهیل مهدی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای ممیزی باشگاه‌ها به ایران آمده بودند هنوز نتیجه قطعی و حاصل بررسی‌ها و ممیزی را ارسال نکرده‌اند تا با قطعیت بتوان درباره آنها نظر داد.

وی افزود: البته آنها در جریان بازدیدهایی که داشته‌اند مطالبی را مطرح می‌کردند. به صورت کلی نوع گفتار و صحبت‌های آنها به گونه‌ای بود که مسائل را با ادبیات مثبت مطرح کنند. مواردی که متذکر می‌شدند هم در قالب پیشنهاد مطرح می‌شد اما در نهایت مواردی هستند که فوتبال ما و باشگاه‌ها باید به آن سمت و سو حرکت کنند. مشروح اقداماتی که باید صورت بگیرد نیز پس از ارائه گزارش و اعلام نتایج مشخص می‌شود که به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: آنها در حوزه پرسپولیس نقطه نظراتی در مباحث بودجه‌ای داشتند و پیشنهادهای خود را به مدیران مالی باشگاه ارائه کردند. همچنین در بخش آکادمی فوتبال ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته، روی هدفگذاری‌ها در برنامه‌های توسعه‌ای جوانان مطالبی را مطرح کردند. همچنین با توجه به اتفاقات خوبی که در بخش تامین منابع مالی در باشگاه پرسپولیس روی داد، روی این مساله تاکید داشتند که پس از بازرسی‌ها، تغییرات در حوزه‌هایی مثل بودجه باشگاه یا سایر موارد از طریق سیستمی که وجود دارد، اطلاع رسانی شود. شرایط ساختاری و اداری باشگاه از نکاتی بود که نظر آنها را جلب کرد. شرایط ورزشگاه شهید کاظمی قابل قبول توصیف شد ولی به طور کلی افزایش تعداد زمین‌های فوتبال را برای باشگاه‌های ایرانی به ویژه برای فعالیت آکادمی‌ها ضروری خواندند.

مهدی خاطرنشان کرد:از نکات مثبت مطرح شده درباره پرسپولیس این موضوع بود که با توجه به بررسی پرونده‌ها و گزارش فعالیت‌ها، با وجود بدهی‌ها و پرونده‌هایی که وجود دارد، در بخش حقوقی ساماندهی خوبی برای پیگیری موارد و به نتیجه رساندن آنها مشاهده می‌شود.