با توجه به اینکه بازیکنان تیم فوتبالاستقلال طی روز گذشته و امروز با حضور در هیئت فوتبال قرارداد های خود را به ثبت رسانند اما در این میان هنوز منتظری و ابراهیمی این کار را انجام ندادند و قرار است این دو بازیکن فردا با حضور در هیئت فوتبال قرارداد خود را با تیمشان ثبت کنند .

امضای قرارداد 2 ساله کریمی با استقلال

محسن کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال که شنیده می شد نامش در لیست خروج آبی ها قرار دارد در نهایت امروز با مسئولان استقلال قرارداد 2 ساله منعقد کرد و نام این بازیکن به دلیل عمل جراحی تا نیم فصل از لیست آبی پوشان خارج شد .

برنامه تمرینی استقلال تا صنعت نفت آبادان

طبق صلاحدید منصوریان تمرین امروز آبی پوشان تعطیل است و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته تمرینات تیم فوتبال استقلال از فردا تا بازی با نفت آبادان پشت درهای بسته خواهد بود.

دربی منتفی شد 

با توجه به اینکه قرار بود دربی آلمان با هماهنگی مسئولان در هفته اول لیگ برتر در آلمان انجام شود اما در نهایت برگزاری این دربی به طور کلی منتفی شد .به این ترتیب استقلالی ها روز پنج شنبه راهی آبادان می شوند تا 6 مردادروز جمعه  ساعت 21 به مصاف تیم صنعت نفت آبادان بروند.

ثبت قرارداد کادر فنی استقلال در هیئت فوتبال 

طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است کادر فنی تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه هفته جاری برای ثبت قرارداد ها در هیئت فوتبالحضور پیدا کنند.