هفته گذشته اسپورت فاش ساخت که نیمار در بارسلونا آرامش ندارد و قصد دارد از این تیم جدا شود. سپس اخباری مربوط به علاقه پی اس جی و اینکه باشگاه فرانسوی حاضر است 222 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد نیمار را بپردازد منتشر شد.

از جمعه گذشته تا به امروز، خبرهای ضد و نقیضی در مورد نیمار منتشر شده است. آخرین خبر در مورد او به پست توئیتری پیکه مربوط می شود که خبر از ماندگاری اش در بارسا داد هرچند که نه خود نیمار و نه اطرافیانش هنوز در این مورد اظهارنظری رسمی نکرده اند.

در این بین بسیاری معتقدند که با اعلام پیکه، باید ماندنی شدن نیمار را قطعی دانست.

رسانه های بارسلونا و دلخوری شدید از نیمار

ارنست فولچ، مدیر نشریه اسپورت امروز مقاله خود را به نیمار اختصاص داده و ضمن انتقااد از این فوق ستاره، او را به بازی دادن بارسلونا و هوادارانش متهم کرد.

لازم به ذکر است که نشریه اسپورت پس از انتشار خبر جدایی احتمالی نیمار، در ابتدا مورد انتقاد باشگاه بارسلونا قرار گرفت اما خیلی زود ثابت شد که این ادعا صحبت داشته است. فولچ در مقاله خود نوشته است که اسپورت تنها به بیان حقایق می پردازد؛ چه این حقایق مورد علاقه بارسلونا و نیمار باشد؛ چه نباشد.

سانتی نولا، مدیر موندودپورتیوو هم امروز در ستون خود نوشته است که چه خوب می شد نیمار خود در صفحه اجتماعی اش خبر از ماندنی شدنش می داد و این کار از طریق پیکه صورت نمی گرفت. نولا از نیمار به دلیل تصمیم های عجولانه و دوگانه اش نیز انتقاد کرده و در این میان مطبوعات و رسانه ها را بی تقصیر دانسته است.