با وجود شکست رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در ضربات پنالتی بازی دوستانه دو تیم در جام قهرمانان بین‌المللی آمریکا، زین‌الدین زیدان از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

زیزو گفت: من از شیوه بازی تیمم بسیار راضی‌ام. یک بازی کامل ارائه کردیم و بازیکنان ما کارشان را خوب انجام دادند. ما هیچ مصدومی نداشتیم و این مهمترین چیز است.

پس قطعی شدن فروش آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی پیشین رئال مادرید به منچستریونایتد، زیدان گفت که تیمش یک مهاجم کم دارد اما او حالا می‌گوید که از باشگاه نخواسته برایش یک مهاجم جدید بخرد.

زیدان ادامه داد: من تقاضای خرید یک مهاجم نوک جدید نکرده‌ام و شما رسانه‌ها خودتان این را می‌دانید. من از باشگاه هیچ چیزی نمی‌خواهم. ما سخت داریم کار می‌کنیم. 28 بازیکن دارم و من از عملکرد همه آنها راضی‌ام.

یکی از غایبان بزرگ بازی، کاپیتان سرخیو راموس در خط دفاعی رئال مادرید بود. زیدان درباره او هم اظهار داشت: او تقریباً آماده است. دوشنبه یا سه‌شنبه او به صورت عادی در کنار ما تمرین خواهد کرد. او تا الان تمرین نکرده و این برایش بهتر بود اما الان دیگر مشکلی ندارد.

نتیجه بازی کهکشانی‌ها مقابل شیاطین سرخ پس از تساوی در 90 دقیقه، در نهایت ضربات پنالتی تعیین شد که البته در آنجا هم دو تیم  پراشتباه ظاهر شدند به طوری که بازیکنان ژوزه مورینیو 3 پنالتی و مردان زیدان 4 پنالتی‌شان را به هدر دادند. زیزو در این باره عنوان کرد: بله دو تیم پنالتی‌های فراوانی را از دست دادند اما در نهایت ما بازی را به خوبی و بدون مصدومیت به پایان رساندیم و این یک نکته مثبت است.

رئال مادرید در تور تابستانی‌اش برابر تیم اورلاندو سیتی که کاکا، هافبک برزیلی کهکشانی‌ها در آن توپ می‌زند هم قرار خواهد گرفت.

سرمربی فرانسوی قهرمان اروپا در این خصوص هم تأکید کرد: جالب می‌شود چون او در رئال مادرید بازیکن مهمی بود. با این حال چیزی که برای اهمیت دارد این است که یک بازی خوب برای ارتقای آمادگی جسمانی‌مان انجام دهیم.

بعد از انجام بازی‌های دوستانه‌اش، رئال مادرید یک بار دیگر باید با منچستریونایتد روبه‌رو شود که این بار برخلاف بازی بامداد امروز، بازی دو تیم رسمی است و آنها در سوپرجام اروپا به مصاف هم می‌روند.

کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه درباره آن بازی هم گفت: هدف ما در حال حاضر تنها و تنها رساندن خودمان به بالاترین سطح ممکن از آمادگی جسمانی است و پس از آن برای بردن سوپرجام هم تلاش می‌کنیم.