امید نورافکن که امروز قراردادش را 2 ساله با استقلال در هیأت فوتبال ثبت کرد در مورد آخرین شرایط این تیم گفت: شرایط تیم خوب است و بدنسازی مناسبی را در ارمنستان سپری کردیم.

وی در مورد مشکل پیش آمده برایش به خاطر عدم همراهی تیم امید ادامه داد: دفعه قبل فدراسیون توانسته بود اجازه‌ام را از باشگاه بگیرد اما این بار باشگاه اجازه نداد تیم امید را همراهی کنم. الان هم این موضوع را به باشگاه می‌سپارم تا مشکل بوجود آمده را حل کند.

نورافکن در مورد اینکه به نظر می‌رسید به خاطر دربی 85 مجوز همراهی با تیم امید صادر نشد، گفت: اگر دربی برگزار می‌شد همه ما دوست داشتیم در دربی باشیم اما بعد از لغو آن، تیم امید اولین بازی‌اش انجام شده بود و دیگر وقت همراهی این تیم نبود.

وی در مورد اینکه هفته اول از همراهی استقلال محروم است، گفت: باشگاه دنبال کارمان است تا هفته اول هم بازی کنیم. ان‌شاالله در آبادان با کل بازیکنان در بازی شرکت کنیم هرچند که اگر کمیته انضباطی بخواهد ما هم برای توضیح مشکل پیش آمده می‌رویم.

هافبک استقلال در مورد اینکه رقابت زیادی در این خط برای تیم آبی‌پوش بوجود آمده است، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازیکنان با تجربه زیادی در استقلال اضافه شده‌اند اما مشکلی از لحاظ بازی کردن وجود نخواهد داشت. استقلال جای هر بازیکنی نیست و همه آرزو دارند عضو این تیم شوند. ما تلاش می‌کنیم که این اتفاق نیفتد که با بازی نکردن بازیکنان برای تیم مشکل ایجاد شود.