به گزارش پارس نیوز، در ادامه بازی‌های دوستانه باشگاهی در اروپا، اورتون با وجود گلزنی وین رونی، ستاره جدیدش به تساوی رضایت داد ، دورتموند موفق به شکست رقیبش نشد و تیم سرمربی ایرانی شکست خورد.

 در مهم‌ترین بازی‌، اورتون مقابل گنک بلژیک به تساوی یک بریک رضایت داد. وین رونی در دقیقه 45 گل اورتون را به ثمر رساند اما ساماتا در دقیقه 55 برای گنک بازی را به تساوی کشاند.

 بوروسیادورتموند هم مقابل بوخوم به تساوی 2 بر 2 رسید.کلوتزی در دقیقه 39 و لوسیلا در دقیقه 55 بوخوم را پیش انداختند اما کاسترو در دقیقه  85 و پولیسیچ در دقیقه 86 دورتموند را از شکست نجات دادند.

در سایر بازی‌های مهم، اینگولشتات 2 بر صفر از سد نانت گذشت،وردربرمن با الکساندر نوری، سرمربی ایرانی‌اش 2 بریک به تیم سنپائولی باخت،نیوکاسل و پرستون به تساوی یک بریک رسیدند، واتفورد یک بر صفر ایبار را برد، گلاسکورنجرز و المپیک مارسی به تساوی یک بریک رضایت دادند، فرایبورگ یک بر صفر فاینورد را شکست داد، هوفنهایم 3 بر 2 مغلوب جنوا شد،لاتزیو 2 بر صفر اسپال را مغلوب کرد،فیورنتینا و باری به تساوی یک بریک رسیدند، بازی سوسیه‌داد و سن‌اتین یک بریک تمام شد،وایادولید 2 بریک اتلتیک‌بیلبائو را از سر راه برداشت، اسپورتینگ لیسبون 2 بریک مقابل موناکو به پیروزی رسید، ناپولی و کیه‌وو به تساوی یک بریک رسیدند و هال‌سیتی یک بر صفر بنفیکا را برد.