آندرانیک تیموریان بازیکن سابق استقلال و کاوه رضایی مهاجم فصل گذشته آبی‌های تهران روز گذشته شکایتی را مبنی بر طلب خود از باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دادند و معاون باشگاه استقلال نیز به این شکایت واکنش نشان داد.

پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال در مورد این پرونده به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قرارداد این 2 بازیکن در فدراسیون فوتبال ثبت‌شده است و بدیهی است مرجع رسیدگی به این شکایات کمیته استیناف و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است.

باشگاه استقلال هنوز نمی‌داند شکایت این 2 بازیکن یعنی کاوه رضایی و آندو تیموریان بر چه اساسی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال‌شده است.

وثوق احمدی مسئول تعیین وضعیت بازیکنان نیز در این مورد به خبرنگار ما گفت: تیموریان حدود 640 میلیون تومان از باشگاه استقلال‌طلب دارد اما هنوز در مورد شکایت این بازیکن به کنفدراسیون آسیا مطمئن نیستیم اما تمام تیم‌ها برای اخذ مجوز باید با بازیکنان خود تسویه‌ حساب کنند و برای این موضوع تا پایان روز اداری چهارم شهریورماه فرصت دارند.

وی ادامه داد: تا زمانی که باشگاه‌های بدهکار نتوانند رضایت بازیکنان طلب کار را بگیرند از بازی‌های بین‌المللی محروم خواهند بود و در مورد کاوه رضایی هنوز نمی‌دانیم چرا شکایت به کنفدراسیون آسیا ارسال‌شده است. درصورتیکه اول می‌بایستی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این موضوع را بررسی می‌کردیمو درصورتی‌که استقلال‌ طلب وی را پرداخت نمی‌کرد مراجع بین‌المللی به این موضوع ورود می‌کردند.

وثوق احمدی افزود: طلب کاوه رضایی از استقلال تهران 200 میلیون تومان بوده است و وی بیشتر مبلغ قرارداد خود را گرفته است و باید دید مابقی این طلب چه زمانی وصل می‌شود و استقلال چه راهکاری برای تسویه‌حساب با این 2 بازیکن دارد.