برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگاران قبل از شروع تمرین پرسپولیس، گفت: افتتاحیه عالی برای ما بود. یک برد خیلی قشنگ و قهرمانی جدید به دست آوردیم. 

وی افزود: یک پیروزی بسیار زیبا به دست آوردیم، وظیفه ما کسب بیشترین پیروزی و قهرمانی است، ما بدون توجه به مشکلات نفت یک بازی مدرن را به نمایش گذاشتیم 3 گل زدیم و شانس‌های زیادی را هم به وجود آوردیم. شخصیت تیم برنده را داشتیم و بازیکنان ثابت کردند ، خوشحالم که هواداران شاد شدند البته ما هنوز به طور کامل آماده نشدیم و هدف اصلی ما رسیدن به آمادگی کامل و حضور در مقابل الاهلی عربستان است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض بازیکنان به مسائل مالی و اینکه آیا برای دریافت پاداش سوپرجام قولی به بازیکنان داده شده، گفت: اطلاعی در این مورد ندارم، هیچکس در مورد پاداش سوپرجام با ما صحبت نکرد حتی بازیکنان هم در این رابطه از ما سئوال نکردند، ما تمرکزمان را به طور کامل روی دیدار مقابل حریف گذاشته بودیم و این سئوالی نیست که من جواب بدهم.

وی در مورد اظهارنظر یک روزنامه عراقی مبنی بر اینکه پرسپولیس خواهان فسخ قرارداد بشاررسن شده است، تصریح کرد: نمی‌دانم، اصلاً از این موضوع خبر ندارم و حتی نمی‌دانم آیا او مصدوم است یا خیر فقط تا این اندازه می‌دانم که او باید بازیکن پرسپولیس است. 

برانکو در رابطه با اینکه آیا مشکلات مالی دردسرساز نمی‌شود؟ اظهار داشت: بازیکنان این شرایط را درک می‌کنند البته من هم شرایط بازیکنان را درک می‌کنم، آنها حرفه‌ای هستند و زندگیشان از طریق فوتبال تأمین می‌شود و مشکلاتشان را می‌دانم.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی برای قهرمانی در نظر گرفته‌اید یا خیر، گفت: پاداش خاصی نه اما شاید بازیکنان در قراردادشان آپشنی برای این موارد داشته باشند.

برانکو در مورد اینکه آیا سید جلال به بازی با فولاد می‌رسد یا خیر، گفت: او امروز MRI گرفت و باید منتظر جواب پزشکان باشیم. طبیعی است که ریسک نمی‌کنیم و اگر ریسک کنیم مصدومیت بدتر می‌شود. بازیکنان اصلی برای ما مهمتر هستند. سید جلال در این مدت در تمرینات آماده‌سازی بسیار خوب کار کرده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا در بازی روز گذشته در ترکیب اولیه تغییر داشتید، گفت: قرار بود سید جلال حسینی از ابتدا بازی کند اما به دلیل اینکه دیدیم از صبح بازی احساس درد داشت و همچنین در گرم کردن، تصمیم گرفتیم مصلح بازی کند.

وی در مورد مشکل سربازی احمد نوراللهی گفت: دقیقاً نمی‌دانم مشکل چیست و اطلاع ندارم. باید مدارکش بیاید و پس از آن بررسی کنیم، او جزء 5 بازیکن جوان ما است و باید ببینیم آیا جوابگوی ما هستند یا خیر، بازیکنان به سختی می‌توانند به تیم ما بیایند چون معیارهای ما بالاست اما خوشحالیم که احمد نوراللهی به زودی باز می‌گردد. سیامک نعمتی هم روز به روز بهتر می‌شود، شجاع خلیل زاده هم به خوبی خودش را هماهنگ کرده است اما در مورد منشا متأسفم که او مصدوم شد اما با این شرایط او هم به زودی کارش را شروع می‌کند.

برانکو در مورد اینکه چطور شد سال گذشته آدام همتی را نخواستید و امسال او را برداشتید گفت: سال گذشته او فقط برای تست آمده بود چون مقیم کانادا است امسال قرار گذاشتیم 10 روز در تمرینات حضور پیدا کند و بعد از آن تصمیم بگیریم، این قرار ما بود. 

وی در مورد گلایه‌های سید جلال در مورد کادر پزشکی تیم و نارضایتی‌های او گفت: این داستان را نمی‌دانم اما خود من از وضعیت پزشکی تیم راضی هستم، البته طبیعی است بازیکنی که مصدوم می‌شود ناراحت و عصبانی است اما او عالی کار کرده و بیرون و داخل زمین عصای دست من است و سهم زیادی در موفقیت‌های ما داشته است.

سرمربی پرسپولیس در مورد برنامه‌هایش برای دیدار با الاهلی که روز به روز خودش را تقویت می‌کند، گفت: به همین بازیکنانم اعتقاد دارم. در دور اول لیگ قهرمانان هم کار خود را نشان دادیم. در سخت‌ترین گروه بودیم و مقابل لخویا و الریان هم خیلی خوب بازی کردیم. ما بودجه آنها را نداریم که 5 یا 10 میلیون دلار روی بازیکن سرمایه‌گذاری کنیم.

وی در مورد اینکه مشکل گلزنی پرسپولیس را در سال‌های قبل نداشتن گلزن مادرزاد اعلام می‌کرد و آیا امسال هم همین وضعیت را دارد، گفت: از دست دادن شانس گل یکی از مشکلات بزرگ است اما من این وضعیت را بیشتر دوست دارم تا اینکه شانسی برای گلزنی ایجاد نکنیم. شما می‌بینید ما هر روز روی ضربات به سمت دروازه کار می‌کنیم اما این مشکل را نمی‌توان راحت حل کرد.