محسن سیدی درباره بحث حضور سوشا مکانی در تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: سوشا مکانی مدت هاست که در فهرست نفرات مدنظر علی کریمی قرار دارد. او به تازگی قرارداد 2 ساله با تیم استروم گودست امضا کرده اما طبق توافق با این باشگاه قرار است یک فصل به صورت قرضی در ایران به فوتبالش ادامه دهد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه نفت قرار است درسه رقابت مهم به میدان برود، علی کریمی برای پست دروازه بان روی میلاد فراهانی، شهاب عادلی و سوشا مکانی نظر دارد. مشکل سوشا از لحاظ قراردادی با استروم گودست رفع شده و او درصورت به توافق رسیدن با تیم ما به نفت بازمی گردد.

سیدی افزود: شهاب عادلی در طول فصل باید در اردوهای تیم امید شرکت کند و به همین دلیل علی کریمی از مسئولان باشگاه نفت درخواست کرده تا بحث جذب سوشا مکانی را به شکل ویژه ای پیگیری کنند. اگر باشگاه با این دروازه بان به توافق نرسد، با توجه به سیاست های سرمربی نفت جذب یک دروازه بان در اولویت قرار دارد.

او درباره دلخوری علی کریمی از مسئولان باشگاه نفت اظهار داشت: علی کریمی به عنوان فردی که سابقه بازی در تیم بایرن مونیخ را دارد، نظم و انضباط تیمی را در اولویت قرار می دهد. قرارداد بستن بازیکنان نفت در زمین تمرین منجر به دلخوری او شد. به هر حال اگر کریمی به همکاری خود با تیم نفت ادامه دهد، تنور لیگ برتر داغ می شود چراکه او اندیشه های نابی را به فوتبال ایران تزریق می کند. کریمی با اقدامی هوشمندانه خواستار رفع مشکلات تیم نفت است تا بازیکنان این تیم با آرامش در رقابت های مهم پیش رو شرکت کنند.

انتهای پیام/

کریمی نظم و انضباط را در اولویت قرار می دهد