مهدی بی باک در خصوص و علت دعوت نشدن اسبقی و خدابخشی به اردوی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: در این مورد نظرات خود را مکتوب به فدراسیون اعلام خواهم کرد و مسئولان فدراسیون تصمیم نهایی را اتخاذ می کنند. 

وی افزود: نمی شود که ورزشکار هر کاری دلش می خواهد انجام داده و پس از آن توقع دعوت به اردوی تیم ملی را هم داشته باشد. مگر برای حضور خدابخشی در رقابتهای انتخابی هر کاری که لازم بود انجام ندادیم، ولی ایشان با بی احترامی به همه حاضرین در سالن از برگزاری مسابقه انصراف داد. 

سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: معتقدم قبل از هر تصمیمی فدراسیون باید اول برای خدابخش کمیته انظباطی تشکیل دهد و پس از آن بیابیم در مورد دعوت شدن یا نشدن او صحبت کنیم.

بی باک ادامه داد: بحث من جایگاه سرمربی تیم ملی است، باید شان و منزلت این جایگاه حفظ شود، نمی توان هرکس به هر طریقی که خواست در رسانه ها و مطبوعات برعلیه سرمربی صحبت کند، بعد دوباره به اردو هم دعوت شود.

بی باک در پایان به برنامه های پیش روی تیم ملی هم اشاره کرد و گفت: شش نفر در شرایط فعلی در اردو هستند که برای رقابتهای بین المللی و همچنین گرندپری مسکو تمرین کرده و اواسط مردادماه به این رقابتها اعزام می شوند.