علی‌اصغر رواسی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین، درباره تمرینات این تیم گفت: چهارمین مرحله از تمرینات تیم ملی از امروز در مازندران و به میزبانی رامسر برگزار می‌شود و مانند اردوهای قبل تمرینات در دو بخش بزرگسالان و جوانان پیگیری خواهد شد.

وی افزود: در بخش جوانان تغییری از نظر تعداد نداشتیم، اما در بزرگسالان 2 نفر خط خوردند. خوشبختانه در هر مرحله از تمرینات به نسبت مرحله قبل شرایط وزنه‌برداران بهتر می‌شود و مسابقات قهرمانی کشور که با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار خواهد شد، فرصت خوبی است تا عملکرد ملی‌پوشان را رصد کنیم. پس از پایان مسابقات می‌توانیم ترکیب نهایی تیم اعزامی به قهرمانی جهان را اعلام کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: طبق آنچه که به ملی‌پوشان اعلام شده، پس از رقابت‌های قهرمانی کشور و بررسی رکوردها، نفراتی که رکوردهای آنها به نسبت رنکینگ جهانی پایین‌تر باشد، از اردو خط می‌خورند. در تلاش هستیم تا تیمی قدرتمند را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم.

علی حسینی، علی صادق‌زاده، نادر مرادی، سیدحامد صلحی‌پور، مهدی عظیمی، محمدامین ساکت (تهران)، امیر جعفری، یوسف یوسفی (البرز)، صمد عباسی، علیرضا ایزدی (کرمانشاه)، سامان رضی، محسن بختیار (گیلان)، ابوالفضل هادی ‌شاه آبادی (خوزستان)، مجید فرزین (اردبیل)، سیامند رحمان (آذربایجان‌غربی)، منصور پورمیرزایی (کرمان)، محمدرضا رجبی (قزوین)، معین احمدی (کردستان)، علی‌اکبر قریبشی (فارس) ملی‌پوشان دعوت شده به چهارمین مرحله تمرینات هستند.

علی‌اصغر رواسی، سرمربی تیم ملی و جواد رازی و علی فخرآور به عنوان مربیان تیم ملی، بر تمرینات نظارت دارند. سرپرستی این اردو که از 8 تا 22 تیر برگزار می‌شود نیز بر عهده حمید شکریانی است.