سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد، تیم فوتبال این باشگاه وابسته به یکی دو بازیکن خاص نیست.
 
کاظم محمودی درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: از هفته گذشته تمرینات خوب و منظمی را برگزار کرده‌ایم و باشگاه نیز خواسته‌های گل‌محمدی را اجرا کرده است. با تمام توان تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم و امیدوارم سال خوبی در انتظارمان باشد.
 
وی با اشاره به درخواست گل‌محمدی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای متوقف کردن مذاکرات‌شان با خالد شفیعی، خاطرنشان کرد: گل‌محمدی از دست شفیعی ناراحت است. باشگاه تراکتورسازی باشگاه کوچکی نیست که وابسته به یکی دو نفر باشد. با رفتن یکی دو بازیکن تراکتورسازی هیچ‌گاه تضعیف نخواهد شد و به امید خدا با حمایت هواداران، سال آینده هم نتایج بسیار خوبی خواهیم گرفت.
 
سرپرست تیم تراکتورسازی ادامه داد: ما خیلی دوست داشتیم که شفیعی بیاید و با ما قرارداد ببندد. تا لحظه آخر هم منتظر او ماندیم. حتی توافقات لازم را هم انجام داده و همه شرط و شروط این بازیکن را پذیرفته بودیم، اما او به یک باره از دسترس خارج شد و جواب ما را نداد. گل‌محمدی هم حق دارد که از دست شفیعی عصبانی شود، چون او به نظم‌ و انضباط اهمیت زیادی می‌دهد.
 
محمودی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور شفیعی در تراکتورسازی منتفی شده است یا همچنان احتمال تمدید قرارداد این بازیکن وجود دارد، گفت: همان‌طور که گفتم تراکتورسازی باشگاه بزرگی است و متکی به شخص نیست. خالد شفیعی تاکنون به باشگاه ما تراکتورسازی نیامده است، اما اگر بیاید هم ما ابتدا نظر گل‌محمدی را می‌پرسیم و سپس مذاکرات‌مان را با او ادامه می‌دهیم. در حال حاضر ما مذاکرات را برای تمدید قرارداد شفیعی متوقف کرده‌ایم.
 
وی از دو باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس تشکر کرد و یادآور شد: دو باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس در این مقطع حساس اعلام کردند که هیچ بازیکنی از تراکتورسازی نمی‌گیرند. این دو باشگاه با این کار بزرگی‌شان را نشان دادند که از آنها ممنونیم.