به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلال با توجه به تمرین صبح امروز، به صورت سبک آیتم های تمرین را اجرا کردند تا خود را برای تمرین فردا آماده کنند.
* مهدی قائدی بازیکن جوان استقلال امروز برای اولین بار در تمرین استقلال شرکت کرد. منصوریان استقبال گرمی از او کرد و گفت: فکر نمی کردم اینقدر کوچک باشی. به تو بابت پوشیدن پیراهن استقلال تبریک می گویم.

*به هنگام ورود بازیکنان به زمین تمرین، یکی از هواداران به وریا غفوری گفت که با وجود مصدومیت های پیاپی چطور تمری می کند که منصوریان در جواب این هوادار گفت: قرار است از استقلال حمایت کنید و قرار نیست به بازیکنانش تیکه بیندازید.

* کار با توپ و انجام حرکات زیر نظر مربی بدنساز از بخش‌های ابتدایی تمرین امروز بود. بازیکنان سپس در دو گروه کارهای سرعتی را انجام دادند.
* فوتبال درون تیمی مهمترین آیتم تمرین امروز استقلال بود. در این تمرین بازیکنان با جدیت تمام در تمرین شرکت کردند و منصوریان با جدیت تمام تلاش می کرد به بازیکنان تیمش انگیزه بدهد. در یک صحنه‌ای فرشید باقری تکل محکمی روی پای داروش شجاعیان زد که شجاعیان موفق به عبور از این بازیکن شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.