عادل احمدوف ستاره گران قیمت و کاپیتان اول ازبک ها از دیروز با اضافه شدن به سایر ملی پوشان استارت آماده سازی خود برای حضور در جدال مرگ و زندگی برابر ایران را زد. این بازیکن که در ابتدای سوپرلیگ چین با قراردادی 8 میلیون یورویی(32 میلیاردتومانی) از باشگاه کراسنودار روسیه به شانگهای چین پیوست تا در کنار ستاره هایی همچون هالک و اسکار برزیلی به میدان برود از دیروز به جمع ملی پوشان ازبکستان پیوست.

عادل احمدوف به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان ازبکستان نقش بسزایی در موفقیت های این تیم دارد. بازیکنی که دیدار رفت با ایران را در تاشکند به دلیل مصدومیت از دست داد و همواره در این سال ها با طلسم هایی برای رویارویی با شاگردان کی روش مواجه شده امیدوار است در بازی هفته آینده در تهران این طلسم را بشکند و به ازبک ها کمک کند تا با دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کرده و برای رسیدن به جام جهانی امیدوار باقی بمانند.

سایت چمپیونات ازبک در خبری پیرامون احمدوف نوشت:« ساموئل بابایان با توجه به خستگی ناشی از سفر طولانی این بازیکن از چین تصمیم گرفت در بازی تدارکاتی با تایلند به کاپیتان اول خود استراحت بدهد تا احمدوف برای بازی با ایران در روز 22 خردادماه کاملا آماده و سرحال باشد».