حجت حق وردی، مدافع سابق ذوب آهن روز گذشته با قراردادی دو ساله راهی پیکان شد و امیدوار است در تجربه جدید خود بتواند عملکردی درخشان به جا بگذارد.

حق وردی در خصوص این انتقال گفت: ذوب‌‌آهن خانه من بود و علاقه زیادی به این تیم دارم. من در ذوب‌آهن رشد کردم و در این تیم به فوتبال معرفی شدم و جدایی از آن برایم سخت بود ولی این تیم مشکلاتی داشت و تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نبود و هر مربی سلیقه خودش را دارد و ممکن بود سرمربی جدید با خودش بازیکن بیاورد.

وی در مورد دلیل انتخاب پیکان گفت: دوست داشتم به تیمی بروم که فرصت بازی در آن داشته باشم. پیکان تیم خوبی است و از قبل علاقه زیادی به آن داشتم. یک تیم بی‌حاشیه که فصل گذشته نتایج خوبی گرفت. بعد از صحبتی که با جلالی داشتم تصمیم گرفتم این تیم را انتخاب کنم.

مدافع جدید پیکان در ادامه عنوان کرد: از گسترش فولاد و پدیده هم پیشنهاد داشتم ولی بازی کردن در تهران برایم مهم بود و فکر می‌کنم در پیکان بیشتر دیده می‌شوم. هدفم این است که یکی دو سال در این تیم بازی کنم و بعد فضای بزرگتری برای خودم شکل دهد. هدفم رسیدن به تیم ملی است. آقای کی‌روش توجه زیادی به بازیکنان جوان دارد و زمانی که پورعلی‌گنجی را دعوت کرد این موضوع را نشان داد. یا دعوتش از محمد کنعانی نشان می‌دهد توجه زیادی به بازیکنان جوان دارد و من هم انگیزه دارم تا به تیم ملی برسم.

مدافع سابق ذوب که تجربه بازی برابر العین را در کارنامه دارد در واکنش به شکست سنگین آبی‌پوشان رد این جدال گفت: در امارات با این تیم 1-1 مساوی کردیم و در بازی برگشت هم اختلاف ما 3 گل نبود ولی حریف حرفه‌ای بود و از موقعیت‌هایش استفاده کرد. این تیم به هیچ وجه در سطحی نیست که بخواهد به استقلال شش گل  بزند و اتفاقات فوتبالی باعث رقم خوردن چنین نتیجه‌ای شد.

حق‌وردی در پایان از زحمات مربیان سابق خود در ذوب قدردانی کرد و گفت: جا دارد از زحمات گل‌محمدی، حسینی و آذری که در ذوب‌آهن برایم کشیدند تشکر کنم. همانطور که گفتم هدفم از جدایی فقط پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی بود و قلباً ذوب‌آهن را دوست دارم.