با جدایی علی دایی از تیم فوتبال نفت تهران بعد از قهرمانی در جام حذفی و رفتن این مربی به تیم سایپا، حالا مسئولان باشگاه نفت در تلاش هستند تا هر چه زودتر وضعیت سرمربی آینده این تیم مشخص شود. نفتی‌ها بر خلاف اخباری که به گوش می‌رسد قصد دارند با مرتفع شدن شرایط سخت، حضوری پر قدرت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و برای همین به سراغ نام‌های بزرگی در فوتبال کشورمان رفته است.

امیر قلعه‌نویی، علی کریمی و عبدالله ویسی افرادی هستند که نام‌شان برای نشستن روی نیمکت تیم نفت مطرح شده و حتی شنیده‌ها از این حکایت دارد که از برخی از این افراد هم برنامه گرفته شده تا به زودی سرمربی انتخاب شود.

در این بین مدیران و اعضای هیات مدیره باشگاه هم نفت هم در تلاش هستند تا با انتخاب سرمربی هر چه سریعتر روند جذب و حفظ بازیکنان آغاز شود چرا که نفتی‌ها امسال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم هستند.

قلعه‌نویی فصل قبل را در تراکتورسازی حضور داشت و با این تیم حتی به فینال جام حذفی هم رسید اما ویسی نتوانست فصل را با سپاهان به اتمام برساند. از طرفی علی کریمی هم یکی از گزینه‌های پر شانس برای نشستن روی نیمکت نفت تهران است.

در این بین حتی نام اسکوچیچ هم به میان آمده و او که پیش از این در ملوان و فولاد خوزستان هم کار کرده یکی از گزینه‌های خارجی مدیران باشگاه نفت است تا بتواند شانس خود را در این تیم تهرانی هم بیازماید.

این‌ اتفاق‌ها در شرایطی رقم می‌خورد که احتمال انتخاب سرمربی نفت از بین این 4 نفر بسیار بالاست مگر اینکه اتفاقات دیگری رقم بخورد.