محمدرضا مهاجری درباره اینکه چرا باشگاه پدیده فعالیت خود را در عرصه نقل و انتقالات شروع نکرده و در این زمینه خبری از این تیم منتشر نمی شود، گفت: با توجه به اینکه در کلاس مربیگری در تهران حضر داشتم و یک روز است به مشهد برگشته‌ام. من لیست ورودی و خروجی تیم را به باشگاه داده‌ام و از امروز فعالیت ما در عرصه نقل و انتقلات شروع می‌شود و از فردا هم در این زمینه اطلاع رسانی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه چند بازیکن جذب خواهید کرد: مشکل مان این است که هنوز بدون آنکه وارد نقل و انتقالات شده و بازیکن جدید بگیریم لیست 18 نفره ما پر شده است چون همه بازیکنان زیر 23 سال ما دیگر در این فصل جزء بازیکنان بزرگسال می‌شود و برغم میل باطنی نمی‌توانیم از برخی آنها در فصل آینده استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: هدف اصلی ما در نقل و انتقالات حفظ 4 بازیکن اصلی‌مان و به خدمت گرفتن 4 بازیکن کلیدی در پست‌های مختلف غیر دروازه‌بان است و در مجموع هم 6 یا 7 بازیکن از ما جدا شده و به همین تعداد هم بازیکن جدید می‌گیریم. این بازیکنان جدید هم برای تقویت خطوط مختلف تیم به غیر از دروازه‌بان است.

وی درباره زمان آغاز تمرینات تیم پدیده هم اعلام کرد: طبق برنامه می‌خواهیم از 16 خرداد استارت تمرینات‌مان را بزنیم و سعی می‌کنیم اردویی در خارج از کشور هم داشته باشیم.

مهاجری درباره اینکه با توجه به دور جدید آغاز فعالیت مجموعه پدیده و تبلیغات رسانه‌ای که در این زمینه انجام می شود آیا این موضوع روی بودجه باشگاه هم تاثیر خواهد گذاشت، گفت: مشکلات مالی باشگاه یکروزه حل نمی شود اما در آینده نزدیک برطرف خواهد شد ضمن اینکه در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوبی هم در این زمینه خواهیم شنید.

سرمربی تیم فوتبال پدیده  درباره هدفگذاری این باشگاه در لیگ هفدهم هم گفت: در صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشته‌ام هدف‌گذاری خود را قرار گرفتن در بین 6 تیم اول لیگ در فصل آینده قرارداده‌ایم که رسیدن به این هدف حمایت‌ها و ابزار لازم خود را می‌طلبد.